کد خبر 166007
۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱

شماتیک/ ترکیب احتمالی پرسپولیس در بازی با ملوان

شماتیک/ ترکیب احتمالی پرسپولیس در بازی با ملوان

تیم فوتبال پرسپولیس امروز در دیداری مهم و حساس به مصاف ملوان انزلی می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز و از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف ملوان خواهد رفت تا دیدار هفته بیست و پنجم خودش را برابر این تیم برگزار کند.

سرخپوشان تهرانی در این بازی به جز کمال کامیابی نیا غایب دیگری ندارند و سایر بازیکنان در اختیار کادرفنی هستند. در دروازه مثل همیشه شاهد حضور علیرضا بیرانوند هستیم و او وظیفه محافظت از دروازه سرخپوشان را بر عهده دارد.

در خط دفاعی مرتضی پورعلی‌گنجی و گئورگی گولسیانی زوج دفاع میانی را تشکیل می‌دهند و دانیال اسماعیلی فر و وحید امیری هم مدافعین کناری احتمالی خواهند بود. با توجه به نبود کامیابی‌نیا در بازی امروز، زوج هافبک دفاعی سرخپوشان را سینا اسدبیگی و میلاد سرلک تشکیل خواهند داد و امید عالیشاه و مهدی ترابی هم هافبک های هجومی و متمایل به کناره ها هستند.

در نهایت در خط حمله هم محمد عمری و مهدی عبدی، زوج جوان خط حلمه این تیم به میدان خواهند رفت و آل کثیر و دیاباته هم می‌توانند گزینه های تعویضی باشند.

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ملوان:

علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، وحید امیری، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، مهدی عالیشاه، مهدی ترابی، محمد عمری، مهدی عبدی

برچسب‌ها