کد خبر 165968
۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران:

مردم پایتخت مراقب وزش باد شدید باشند

مردم پایتخت مراقب وزش باد شدید باشند

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار نارنجی وزش باد شدید برای مناطق مرکزی، جنوبی و غربی استان خبر داد و گفت: مردم پایتخت از فردا تا اواخر جمعه مراقب وزش باد شدید باشند.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ حامد یزدی مهر، عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از صدور هشدار نارنجی وزش باد شدید در استان تهران خبر داد و اظهار داشت: طبق اعلام سازمان هواشناسی از ظهر فردا پنج شنبه 17 فروردین ماه تا اواخر وقت جمعه 18 فروردین ماه شاهد وزش باد شدید گاهی خیلی شدید در استان خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در خصوص وزش باد شدید در نواحی مستعد ویژه مناطق مرکزی، جنوبی و غربی استان هشدار داد و گفت: در این مناطق وزش باد همراه با خیزش گرد و خاک، کاهش دید و کاهش نسبی کیفیت هوا پیش بینی شده است که توصیه مدیریت بحران اتخاد تمهیدات ویژه می‌باشد.

یزدی مهر با اعلام هشدار در خصوص احتمال خسارت به تجهیزات شهری و برون شهری از جمله سقوط بنرها و تابلوهای تبلیغاتی عنوان داشت: از همه شهروندان می‌خواهیم از قرار گرفتن در زیر داربست‌ها و سازه‌های غیر مستحکم به طور جدی خودداری کنند.

وی توصیه کرد: شهروندان نسبت به عدم پارک خودرو در کنار محل‌های پر خطر توجه جدی داشته باشند تا خدایی ناکرده شاهد وقوع حوادث ناگوار نباشیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در خصوص کاهش دید و کیفیت هوا نیز هشدار داد و گفت: به همه کوهنوردان توصیه می‌شود از صعود به ارتفاعات خودداری کنند و همچنین مردم از استقرار در مناطق مرتفع بپرهیزند.

یزدی مهر از آماده باش تمامی دستگاه‌های امدادی و خدماتی با ابلاغ مدیریت بحران در استان تهران خبر داد.

برچسب‌ها