کد خبر 165946
۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲

بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در محکومیت جنایت صهیونیست‌ها در مسجد الاقصی

بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در محکومیت جنایت صهیونیست‌ها در مسجد الاقصی

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در محکومیت جنایت صهیونیست‌ها در مسجد الاقصی بیانیه ای صادر کرد

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در محکومیت جنایت صهیونیست‌ها در مسجد الاقصی بیانیه ای صادر کرد که به شرح ذیل می باشد : 

باسمه تعالی

جنایت اخیر رژیم اشغالگر قدس در مسجد الاقصی که منجر به جراحت و بازداشت معتکفین روزه دار فلسطینی در قبله گاه اول مسلمانان گردید، پرده ای دیگر ازتوحش ذاتی این رژیم نامشروع را در برابر دیدگان افکار عمومی دنیا به نمایش گذاشت.گویا سران رژیم صهیونیستی در واکنش به نمایان شدن نشانه های سقوط و اضمحلال داخلی، راهی به جز سرکوب فلسطینیان و انجام حملات ددمنشانه به سوریه و  سایر مناطق  به ذهنشان خطور نکرده است! 

بدون شک تمامی این موارد نمادهای تباهی رژیمی می باشد که از ابتدا بر پایه اشغالگری، خونریزی و جنایت بنا نهاده شده و با تنفس مصنوعی غرب به حیات شوم خود ادامه داده است. امروز نمادهای استیصال منطقه ای، فرامنطقه ای وداخلی در اراضی اشغالی به اندازه ای پررنگ شده است که حتی حامیان همیشگی جنایات این رژیم نیز نسبت به بقای حداقلی آن به دیده تردید می نگرند. پیش بینی واقع بینانه و مستند رهبر معظم و حکیم انقلاب اسلامی مبنی بر سقوط اسرائیل در آینده ای نزدیک، ناظر بر همین واقعیات است. شکی وجود ندارد که مطابق وعده الهی، ملت مظلوم فلسطین به زودی طعم سال‌ها مقاومت همه جانبه ومقدس در برابر اشغالگران صهیونیست را با آزادی قدس شریف از چنگال اهریمنان زمان خواهد چشید. 

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، جنایت اخیر رژیم اشغالگر قدس در قبال روزه داران بی دفاع فلسطینی ، آن هم درحریم نورانی قدس شریف را قویا محکوم کرده و از سازمانهای بین المللی می خواهد که به انفعال خود در برابر این جنایات و مدارا با رژیم سرکوبگر صهیونیستی پایان دهد.امروز افکار عمومی دنیا بیش از پیش ماهیت وشکل جنایات تل آویو علیه فلسطینیان را درک می کند و انتظاری جز برخورد قاطعانه با این جنایات از سوی مراجع حقوقی و سیاسی بین المللی ندارد. 

برچسب‌ها