کد خبر 165890
۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴

پاسخ بانوی ملی‌پوش ایرانی به دعوت آمریکایی‌ها

پاسخ بانوی ملی‌پوش ایرانی به دعوت آمریکایی‌ها

عضو تیم ملی هاکی داخل سالن زنان کشورمان درباره شرایط این رشته صحبت کرد.

نسیم میرزایی، عضو تیم ملی هاکی داخل سالن بانوان ایران در خصوص دعوت تیم آمریکا از بانوان ایران برای حضور در آن کشور برای شرکت در یک تورنمنت رسمی عنوان کرد: من هم فقط در جریان این دعوت نامه هستم. قاعدتا به عنوان یک بازیکن ملی پوش دوست دارم این بازی را تجربه کنم به هر صورت حضور در بازی های بین المللی چه آن یک رویداد رسمی باشد چه یک بازی تدارکاتی کمک شایانی به ما می‌کند و واقعا اتفاق خوبی است. فدراسیون هم در تلاش است که این اعزام انجام شود ولی هنوز هیچ چیز قطعی شده نیست.

وی در خصوص زمان برگزاری مسابقات گفت: فکر می کنم خردادماه تاریخی است که اعلام شده است ولی مشخص نیست می توانیم این سفر را برویم یا خیر.

میرزایی درباره سطح فنی هاکی بانوان آمریکا افزود: هاکی رشته جذابی است و می دانم که آمریکا هم تیم خوبی دارد ولی رقبای جدی ما که واقعا بازی های خوبی انجام می دهند تیم قزاقستان است.

عضو تیم ملی هاکی داخل سالن بانوان در خصوص نزدیک‌ترین رویدادی که قرار است اعزام شوند، گفت: اعزام های کمی داریم. اخیرا در مسابقات آسیایی شرکت کردیم که اتفاقات خوبی هم رخ داد ولی این اعزام زمانی انجام شد که پیشتر از آن آخرین اعزام به سال 88 برمی‌گشت. در شرایط فعلی همین تورنمنت آمریکاست که اگر شرایط حضورمان مهیا شود می‌توانیم اعزام شویم.

برچسب‌ها