کد خبر 165867
۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶

جوی آرام در بیشتر مناطق کشور حاکم است

جوی آرام در بیشتر مناطق کشور حاکم است

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در بیشتر مناطق کشور، جوی آرام حاکم است.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سازمان هواشناسی اعلام کرد؛ امروز در بیشتر مناطق کشور، جوی آرام حاکم است و از بعد از ظهر در برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات البرز غربی بارش‌های پراکنده انتظار می‌رود.

همچنین پنجشنبه در برخی نقاط شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و بخش‌هایی از مرکز کشور رگبار و رعد و برق و وزش بادهای موقتی پیش‌بینی می‌شود.

تا روز شنبه در غالب مناطق کشور افزایش دما خواهیم داشت. یکشنبه (20 فروردین) برای شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی افزایش ابر و بارش پراکنده و در شمال غرب و غرب کشور وزش باد شدید گاهی همراه با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

همچنین آسمان تهران فردا (17 فروردین) کمی ابری با وزش باد، از بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک با حداقل دمای 13 و حداکثر دمای 24 درجه سانتیگراد و روز جمعه (18 فروردین) صاف تا کمی ابری و از بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای 14 و حداکثر دمای 25 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا (16 و 17 فروردین) اهواز با دمای 32 و 33 درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای 3- و 2- سردترین مراکز استان کشور هستند.

برچسب‌ها