کد خبر 165802
۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با «حیات»:

جبهه انقلاب پاسخی محکم به اسرائیل خواهد داد/ انقلاب اسلامی مرگ تدریجی صهیونیست ها را رقم زد

جبهه انقلاب پاسخی محکم به اسرائیل خواهد داد/ انقلاب اسلامی مرگ تدریجی صهیونیست ها را رقم زد

حاجی صادقی با اشاره به اقدام متقابل ایران درباره شهادت مستشاران ایرانی در سوریه گفت: آنچه مسلم است جبهه انقلاب با منطق، استدلال و قوت به آنها جواب داده و ان‌شاءالله مردم ما خبرهای خوشی را خواهند شنید. 

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات، با اشاره به درگیری‌های مکرر رژیم صهیونستی با نیروهای نیابتی ایران گفت: همیشه رژیم‌های ظالم، در حال سقوط خطرناکتر می‌شوند و رژیم صهیونیستی می‌داند که انقلاب اسلامی مرگ تدریجی او را رقم زده است. 

وی در ادامه افزود: آنچه مسلم است جبهه انقلاب با منطق، استدلال و قوت به آنها جواب داده و ان‌شاءالله مردم ما خبرهای خوشی را خواهند شنید. 

نماینده ولی فقیه در سپاه در پاسخ به این سوال که آیا این نوع از حملات نوعی مقابله در برابر اتحاد ایجاد شده بین جهان اسلام پس از توافق ایران و عربستان است، اظهار کرد:  جبهه مقاومت روزبه‌روز بزرگتر می شود، امام این انقلاب فرمودند که ما سنگرهای کلیدی جهان را یکی پس از دیگری فتح می‌کنیم.

وی افزود: استکبار می‌بیند که ملت‌ها و حتی دولت‌ها فهمیده‌اند که آمریکا و اسرائیل قابل اعتماد نیستند و نمی‌توان به آنها تکیه کرد؛ پس به طرف انقلاب اسلامی و جبهه انقلاب روی آورده‌اند و مسلما این مسئله برای جبهه استکبار خشم‌آور و خطرناک خواهد بود.  

برچسب‌ها