کد خبر 165790
۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲

مادر شهید میلاد حیدری در گفتگو با «حیات»:

پیام فرزند شهیدم پشتیبانی از رهبری است/ مشق صبر از حضرت زینب (س) + فیلم

پیام فرزند شهیدم پشتیبانی از رهبری است/ مشق صبر از حضرت زینب (س) + فیلم

مادر شهید میلاد حیدری در پاسخ به این سوال که پیام میلاد و همه شهدا به ملت ایران چیست، گفت: مردم ما باید راه رزمندگان را ادامه داده، پشت رهبر را خالی نکنند و حاج قاسمی باشند. 

مادر شهید میلاد حیدری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات؛ با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی این شهید بزرگوار گفت: میلاد شخصیتی بسیار ولایی و حزب‌اللهی داشت و  از دوران کودکی با خدا و با ایمان بود.

وی ادامه داد: همسرم نظامی بود و از سال 78 که او را در حین ماموریت از دست دادیم؛ میلاد همه مسائل را به خوبی درک و از دوران کودکی مثل یک مرد زندگی می‌کرد. 

مادر شهید میلاد حیدری درباره استقامت و صبری که در حال حاضر دارد، گفت: می‌دانم صبری که الان دارم را حضرت زینب (س) برایم فرستاده است. همان صبری که خود ایشان داشتند، را به من دادند.

وی درباره این سوال که پیام میلاد و همه شهدا به ملت ایران چیست، اظهار کرد: مردم ما باید راه رزمندگان را ادامه داده، پشت رهبر را خالی نکنند و حاج قاسمی باشند. 

گفتنی است، شهیدان مدافع حرم سرگرد پاسدار «میلاد حیدری» و سروان پاسدار «مقداد مهقانی جعفرآبادی» در حمله جنایتکارانه سحرگاه جمعه گذشته رژیم صهیونیستی به حومه دمشق به شهادت رسیده اند.

برچسب‌ها