کد خبر 165779
۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

رونمایی از نرم‌افزار کاربردی زین العباد در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

رونمایی از نرم‌افزار کاربردی زین العباد در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

نرم‌افزار کاربردی زین العباد، سایت صحیفه‌خوانی آسمانی‌ها و سامانه آموزش مجازی صحیفه‌خوانی در بخش ترویج صحیفه سجادیه سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم رونمایی می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ حجت الاسلام مرتضی وافی مدیر بخش ترویج صحیفه سجادیه با تشریح برنامه‌های بخش ترویج صحیفه سجادیه در سی امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: امسال در بخش ترویج صحیفه سجادیه، بیش از 30 برنامه در قالب‌های متنوع تدارک دیده شده است که برگزاری نشست‌های معرفی کتاب، جلسات نقد و مناظره آثار مرتبط با امام سجاد (ع) و صحیفه سجادیه، رونمایی از سند انجمن بین‌المللی خادمان صحیفه سجادیه و سندهای تفاهم همکاری میان دستگاهی در سطوح ملی و بین‌المللی، برگزاری پویش‌های متنوع، رونمایی از اپلیکیشن کاربردی، سایت آموزشی بر بستر وب و فعال سازی سایت آسمانی‌ها و ارائه نمایش‌های آیینی، بخشی از این برنامه‌ها خواهد بود.

راه‌اندازی پویش‌هایی در نمایشگاه قرآن برای معرفی صحیفه

وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی این بخش نشر فرهنگ و معارف صحیفه سجادیه به ویژه در فضای عمومی جامعه است، گفت: در نمایشگاه امسال ، پیش بینی شده است که چند پویش و هشتگ را به عنوان پویش‌های مردمی در نمایشگاه فعال کنیم، به عنوان مثال پویش‌هایی مانند من صحیفه می‌خوانم، من صحیفه را دوست دارم، هر خانه یک صحیفه، با عنوان کلی آسمانی ها در بخش ترویج صحیفه سجادیه سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تشکیل می‌شود.

ارائه آموزش مجازی صحیفه سجادیه در سایت خانه 313

وافی افزود: همچنین سایت آموزشی با عنوان خانه 313 ، آموزش مجازی علاقمندان به کتاب صحیفه سجادیه را در چهار سطح شامل یاوران، مروجان، مبلغان و مربیان صحیفه سجادیه ارائه می‌دهد.

وی به فعالیت 8 مرکز در موضوع صحیفه سجادیه به صورت متمرکز اشاره کرد و گفت: مراکزی که فعالیت‌های شاخص در موضوع صحیفه سجادیه در بخش معرفی سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی داشته‌اند، رونمایی شدند.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از 12 تا 26 فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت 17 تا 24 خواهد بود.

برچسب‌ها