کد خبر 165767
۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵

مدیران نخستین جشنواره فیلم و فیلمنامه ایثار معرفی شدند

مدیران نخستین جشنواره فیلم و فیلمنامه ایثار معرفی شدند

با حکم دبیر نخستین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم و فیلمنامه ایثار، مدیران بخش‌های مختلف این رویداد فرهنگی و هنری معرفی شدند.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ از امور ارتباطات رسانه ای و اطلاع رسانی نخستین جشنواره بین المللی فیلم و فیلمنامه ایثار، فرهاد مختاری مدیر کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیر جشنواره بین المللی ایثار، در احکامی غلامرضا منتظمی پژوهشگر، فعال سیاسی و فرهنگی و بنیانگذار کنفرانس بین المللی افق نو را به سمت مدیر بخش بین الملل، علی کفراش فیلمساز، مدیر و فعال هنری و سینمایی را به سمت مدیر بخش فیلم،مهدی فرودگاهی فیلمنامه نویس، تهیه کننده و عضو هیات داوری و انتخاب جشنواره های هنری و سینمایی را بعنوان مدیر بخش فیلمنامه و مصطفی محمودی مدرس دانشگاه، مدیر و برنامه ریز روابط عمومی و ارتباطات رسانه ای در حوزه سینما و تئاتر را به سمت مدیر بخش ارتباطات و اطلاع رسانی جشنواره منصوب کرد.

پیش از این ناصر باکیده، مدیر فرهنگی هنری و فیلمساز بعنوان دبیر اجرایی جشنواره بین المللی فیلم و فیلمنامه ایثار منصوب شده بود.

بر اساس این گزارش و طبق اعلام دبیرخانه جشنواره اسامی آثار منتخب جشنواره در بخش فیلمنامه روز دهم اردیبهشت و اسامی آثار منتخب جشنواره در بخش فیلم، روز پانزدهم اردیبهشت 1402 اعلام می شود.

نخستین جشنواره بین المللی ایثار (فیلم و فیلمنامه) و پنجمین دوره ملی این رخداد هنری از بیست‌ونهم اردیبهشت تا سوم خرداد 1402 با دبیری فرهاد مختاری برگزار می شود.

برچسب‌ها