کد خبر 165757
۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

تصمیمات عجیب در باشگاه استقلال ادامه دارد؛

ابقای مدیری که به ناتوانی خود اعتراف کرد

ابقای مدیری که به ناتوانی خود اعتراف کرد

در جلسه روز گذشته هیات مدیره باشگاه استقلال تصمیم عجیب و دور از انتظاری گرفته شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ باشگاه استقلال به دلیل عدم توفیق در پرونده بدهی به استراماچونی به احتمال زیاد از رقابت های آسیایی حذف شده و این فاجعه که از مدت‌ها قبل انتظار رخ دادنش را داشتیم منجر به استعفای دیرهنگام علی فتح الله زاده از مدیرعاملی این باشگاه شده است.

این استعفا در شرایطی رخ داد که فرصت باشگاه استقلال برای پرداخت این بدهی به اتمام رسیده بود و هواداران شاکی و عصبی این تیم از مدت‌ها قبل از مدیرعامل باشگاه خواسته بودند که اگر در تامین منابع مالی مورد نیاز ناتوان است جایش را به فرد دیگری بدهد ولی این کناره گیری بعد از پایان فرصت پرداخت اتفاق افتاد تا استقلال عملاً دیگر شرایط حل این مشکل را نداشته باشد.

در نامه فتح الله زاده به حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان که با با محتوای استعفا از مدیریت باشگاه استقلال تنظیم شده بود، وی به طو مشخص و واضحی اعتراف کرده بود در تامین منابع مالی لازم برای حل مشکلات باشگاه ناتوان است و با این اعتراف به نظر می‌رسید کار او در این باشگاه تمام شده باشد.

بعد از رسیدن این نامه به دست حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان وی تصمیم گیری در این خصوص را به هیات مدیره باشگاه واگذار کرد و به همین منظور جلسه ای روز گذشته برگزار شد تا در خصوص وضعیت وی تصمیم گیری شود و پیش بینی می‌شد او به کارش در این باشگاه پایان داده و سرپرست موقت به جایش منصوب شود تا با نظر وزیر ورزش و جوانان مدیرعامل جدیدی برای باشگاه انتخاب شود ولی در کمال تعجب شاهد ابقای مدیری بودیم که خودش به ناتوانی در مدیریت باشگاه اعتراف کرده است.

تصمیمات عجیب و به دور از منتطق در سطح مدیریت باشگاه استقلال در چند وقت اخیر به دفعات دیده شده و مهم‌ترین و آخرینش هم در ابقای مدیرعامل باشگاه بود. به هر جهت مشکلی که در 6-7 ماه نه رفع و نه حتی تعدیل شده است اگر هم فرصت دوباره‌ای برایش وجود داشته باشد می‌توانست با یک تصمیم مدیریتی خوب در این شرایط بحرانی کمی به برطرف شدن حداقل نزدیک شود ولی با این شرایط دیگر بعید است استقلال را در لیگ قهرمانان آسیای پیش رو ببینیم.

برچسب‌ها