کد خبر 165499
۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵

فریاد شادی ساپینتو بی توجه به پرونده استرماچونی

فریاد شادی ساپینتو بی توجه به پرونده استرماچونی

ریکاردو ساپینتو پس از گل مهدی قایدی، ورژن خوشحال و همیشگی خود را در آزادی به نمایش گذاشت.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ طبق ادعای ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن، او می تواند به دلیل عدم دریافت مطالباتش آن هم به مدت چهار ماه، قراردادش را با آبی پوشان فسخ کند. اما این پرتغالی گفت که قصد دارد برای بازیکنان و هواداران، تا آخرین لحظه بجنگد.

ساپینتو که احتمالا از حذف تیمش بابت عدم پرداخت مطالبات استراماچونی مطمئن است، بارها روی این نکته تأکید کرد که تمام تمرکز او روی بازی با ذوب آهن است و صحبت کردن درباره دربی یا واکنش های احتمالی نسبت به کنار گذاشته شدن از لیگ قهرمانان آسیا زود است.

سرمربی آبی های پایتخت این موضوع را در دیدار با ذوب آهن ثابت کرد و با تمام انرژی خود در کنار زمین، تیمش را هدایت کرد تا استقلال با پیروزی برابر میهمان خود، به هفته های آینده و ادامه لیگ برنر و رقابت برای کسب قهرمانی امیدوار باشد.

پس از گلی که مهدی قایدی در دقیقه 20 وارد دروازه ذوب آهن کرد، ساپینتو بی توجه به تمامی حواشی، اتفاقات و مشکلات مالی، به مانند همیشه فریاد شادی سر داد و به سمت نیمکت تیمش شتافت تا خوشحالی خود را با آنها تقسیم کند.

ساپینتو که همچون همیشه پرانرژی و با هیجان بالا بازی تیمش را دنبال می کرد، نیمه نخست را برنده به رختکن رفت و باید اکنون تیمش را برای حفظ این پیروزی آماده کند.

برچسب‌ها