کد خبر 165380
۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲

شاهرخ بیانی در گفتگو با «حیات»:

تغییرات امیدوار کننده ای در تیم ملی دیدم/ هنوز نمی‌دانم چرا محبی به جام جهانی نرفت

تغییرات امیدوار کننده ای در تیم ملی دیدم/ هنوز نمی‌دانم چرا محبی به جام جهانی نرفت

پیشکسوت فوتبال در مورد عملکرد تیم ملی در دو دیدار تدارکاتی اخیر ابراز امیدواری کرد

شاهرخ بیانی در گفتگو با گروه ورزشی حیات در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال مقابل کنیا اظهار داشت: در این بازی نسبت به دیدار قبل تغییراتی در ترکیب اصلی شاهد بودیم و مشخصا کادرفنی به‌دنبال سنجش چینش های مختلف و تاکتیک‌های مختلف و امتحان کردن بازیکنان است تا به ترکیب و روش بازی مورد نظرش برسد. در کل بازی دوستانه هدفی جز این نباید داشته باشد و نتیجه بازی خیلی اهمیتی ندارد. 

وی افزود: کنیا تیم جنگنده و فیزیکی بود و محک قابل قبولی برای ملی پوشان ما محسوب می‌شد. نکته مهمی که در تیم ملی دیده شد روحیه برتری طلبی تا دقیقه پایانی بازی است و به خوبی توانستند بازی باخته را با برد عوض کنند. این روحیه در تیم ملی ما می تواند خیلی مهم و مفید باشد و در دیدارهای رسمی که چند برابر جدی تر است هم احتمالا جدیت بیشتری در این خصوص از بازیکنان می‌بینیم.

پیشکسوت فوتبال در ادامه عنوان کرد: یکی از چهره های ویژه دو بازی اخیر تیم ملی محمد محبی است که نمی‌دانم چرا کی‌روش او را با خودش به جام جهانی نبرد و یک مهره خوب و با کیفیت را از دست دادیم و می‌توانست خیلی به تیم ملی کمک کند. حضور تو در تیم ملی یکی از تغییرات مثبتی است که از زمان آمدن آقای قلعه نویی شاهد آن بودیم. 

بیانی در پایان یادآور شد: هنوز برای قضاوت در مورد عملکرد تیم ملی زود است ولی اتفاقات و تغییرات امیدوارکننده‌ای در این دو بازی دیدیم و فکر می‌کنم تیم ملی هنوز خیلی جا دارد بهتر از این شود. 

برچسب‌ها