کد خبر 165345
۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰

حمید درخشان در گفتگو با «حیات»:

به بازی های تدارکاتی زیادی مثل بازی با کنیا نیاز داریم/ قایدی پشت ترافیک خط حمله تیم ملی ماند

به بازی های تدارکاتی زیادی مثل بازی با کنیا نیاز داریم/ قایدی پشت ترافیک خط حمله تیم ملی ماند

پیشکسوت فوتبال تحلیل خودش را از دیدار روز گذشته تیم ملی ایران مقابل کنیا عنوان کرد.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص دیدار تیم ملی ایران مقابل کنیا اظهار داشت: در مجموع فکر می‌کنم بازی خوبی را شاهد بودیم. تیم ما تغییر کادرفنی و تغییر در رویکرد در سبک بازی داشته و نیاز به دیدارهای این چنینی دارد تا رویکرد جدید در تفکرات تیم جا بیافتد و به نظرم بازی مفیدی بود و به بازی های این چنینی نیاز داریم. خصوصاً مقابل تیم هایی مثل کنیا که بازی فیزیکی و درگیرانه دارند و محک جدی برای تیم ما محسوب می‌شوند.

وی افزود: رویکرد جدید تیم ملی بازی هجومی است و با رویکرد زمان آقای کی روش که صرفاً دفاع کردن و پیدا کردن راهی برای ضد حمله بود متفاوت است. در سبک بازی جدید ما نیاز به تمرین و بازی های دوستانه زیادی داریم که سبک های مختلف هجومی و چینش های مختلف را امتحان کنیم و به روش ایده آل دست پیدا کنیم ودر این صورت در مسابقات رسمی مثل جام ملت‌ها با دست پرتری وارد میدان خواهیم شد و بهتر می‌دانیم از تیم چه می‌خواهیم.

پیشکسوت فوتبال در مورد نفرات دعوت شده به تیم ملی و افرادی که پشت خط ماندند هم گفت: دعوت از بازیکن یک امر سلیقه‌ای است و سرمربی تیم ملی بر اساس تفکرات خودش بازیکن انتخاب می‌کند و الان بخشی از بازیکنان را امتحان کرده و ممکن است در اردوی بعدی هم تغییراتی شاهد باشیم و نفراتی جدا شوند و نفرات جدید اضافه شوند. این روزها اسم مهدی قایدی زیاد مطرح می‌شود که با همه توانایی‌هایش به نظر من پشت ترافیک تیم ملی مانده است. شما می‌گویید مهدی قایدی بازیکن شایسته ای برای دعوت شدن بود من از شما می‌پرسم کدام یک از دعوت نشده ها شایسته نبودند؟ قایدی یک وینگر است و در پست قلیزاده و محبی بازی می‌کند. شما از کدام یک از این دو نفر می‌توانید عبور کنید؟

درخشان در پایان عنوان کرد: من آینده خوبی برای تیم ملی متصور هستم و اگر شرایط جدید خوب پیش برود شانس بالایی برای موفقیت و نتیجه گیری خواهیم داشت.

برچسب‌ها