کد خبر 165142
۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با «حیات» خبر داد؛

ذخیره‌سازی کافی کالای اساسی و استراتژیک در کشور

ذخیره‌سازی کافی کالای اساسی و استراتژیک در کشور

«رضایی»، گفت: ایران به اندازه کافی و نیاز مردم اقدام به ذخیره‌سازی کالای اساسی در انبارها برای سال جاری کرده و در این خصوص هیچ جای نگرانی نیست.

«علی رضایی»، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و نماینده کنگاور، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی حیات، گفت: در تمامی کشورهای جهان شاهد ذخیره سازی کالاهای استراتژیک و اساسی هستیم، چرا که این امر ضرورت و نیاز مهم هر کشوری است و تمامی کشورها موظف هستند که در حد امکان اقدام به ذخیره‌سازی کالای اساسی خود کند.

این نماینده مجلس در ادامه افزود: اگر حتی یک روز مردم شاهد خالی شدن انبارها از کالای اساسی باشند، تبعات منفی بسیار زیادی را بر روی مردم و جامع شاهد خواهیم بود. بر همین اساس ایران نیز به اندازه کافی و نیاز مردم اقدام به ذخیره‌سازی کالای اساسی در انبار ها برای سال جاری کرده و در این خصوص هیچ جای نگرانی نیست.

عضو کمیسیون اقتصاد مجلس در پایان با دردآور خواندن افزایش قیمت کالای اساسی، تصریح کرد: متاسفانه شاهد افزایش قیمت در بازارهای مختلف سرمایه، ارز،کالای اساسی و... در کشور هستیم که یقینا حتی با وجود ذخیره‌سازی به اندازه کالای اساسی در کشور، با توجه به تورم رو به رشد، این امر مشکلات اقتصادی عدیده‌ای را برای مردم رقم خواهد زد.

برچسب‌ها