کد خبر 165078
۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰

دکتر محمد مومنی در گفتگو با «حیات»:

تیم ملی مقابل روسیه امیدوار کننده ظاهر شد/ تا ثانیه آخر برای حل مشکل پرونده استراماچونی تلاش می‌کنیم

تیم ملی مقابل روسیه امیدوار کننده ظاهر شد/ تا ثانیه آخر برای حل مشکل پرونده استراماچونی تلاش می‌کنیم

رئیس هیات مدیره استقلال به هواداران این تیم وعده داد که مدیریت باشگاه همه تلاشش را برای حل مشکل پرونده بدهی این باشگاه به کار گرفته است.

محمد مومنی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص عملکرد روز گذشته تیم ملی مقابل روسیه اظهار داشت: تیم ملی با یک حریف از اروپا آمده بازی داشت و اگرچه تیم اصلی و با تمام نفرات نبودند ولی به هر حال بازهم اسم روسیه را یدک می‌کشیدند و تیم کوچکی نیستند و عملکرد تیم ملی مقاب آنها قابل قبول بود و بارقه‌های امید در بهبود وضعیت تیم ملی دیده می‌شد. برای بازی اول رضایت بخش بود و در ادامه هم باید از کادر ایرانی تیم ملی حمایت کنیم تا نتایج لازم کسب شود.

وی افزود: درخشش محمد محبی در این بازی از نکات مثبت بود که عملکرد خیلی خوبی از خودش به نمایش گذاشت و موضوع ناراحت کننده اما نبود مهدی قایدی بود. به این دلیل که بازیکن استقلال است این را نمی‌گویم ولی در تیم ملی بازیکنی با خصوصیات قایدی که یک مقابل یک ها را بردارد و بتواند گره بازی را به آن شکل باز کند نداشتیم و در 25 دقیقه آخر بازی اگر قایدی بود و وارد زمین می‌شد می‌توانستیم روسیه را ببریم. امیدوارم در اردوهای بعدی شاهد حضور همزمان محبی و قایدی در تیم ملی باشیم.

پیشکسوت فوتبال در مورد عملکرد هجومی تیم ملی مقابل روسیه که مورد پسند تماشاگران هم بود توضیح داد: فلسفه بازی در همه دیدارها نمی‌تواند یکسان باشد و شما مقابل هر حریفی با سطح کیفی متفاوت باید عملکرد متفاوتی هم داشته باشید. اینکه همیشه یک جور بخواهید بازی کنید اشتباه است و کادرفنی تیم ملی هم این را به خوبی می‌داند و هر بازی بر اساس شرایط آن دیدار استراتژی تعیین می‌کند.

عضو هیات مدیره استقلال در مورد پرونده استراماچونی که موجب نگرانی هواداران این باشگاه شده هم گفت: من این وعده را به هواداران می‌دهم که کادر مدیریت باشگاه از هیچ تلاشی برای حل این مشکل کوتاهی نمی کند و حتی در ایام تعطیلات هم ما شبانه روز پیگیر این موضوع هستیم و تا ثانیه آخر هم برای حل شدن آن تلاش می‌کنیم. حقیقتاً پرونده سنگینی است و ما هم مشکلات و محدودیت های خودمان را داریم ولی قول هایی به ما داده شده و به امید خدا تا قبل از موعد مقرر پول پرداخت می شود و خبر خوشی به هواداران می‌دهیم.

وی در پایان گفت: سال نو را به مردم عزیز ایران تبریک می گویم و از همه روزه داران التماس دعا دارم.

برچسب‌ها