کد خبر 164904
۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

محمد نصرتی در گفتگو با «حیات»:

قلعه نویی انتخاب خوبی برای هدایت تیم ملی بود/ خمز حق دارد نخواهد در ورزشگاه یادگار بازی کنیم

قلعه نویی انتخاب خوبی برای هدایت تیم ملی بود/ خمز حق دارد نخواهد در ورزشگاه یادگار بازی کنیم

مربی تیم فوتبال تراکتور و ستاره سابق تیم ملی فوتبال در مورد مسائل مختلف فوتبال ایران صحبت کرد.

محمد نصرتی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص شرایط این روزهای تراکتور اظهار داشت: شرایط این خوب است و تا چهارم فروردین تمرینات را تعطیل کردیم و به بازیکنان استراحت دادیم و بعد از آن طبق برنامه تمرینات را شروع می‌کنیم تا آماده ادامه مسابقات لیگ برتر شویم.

وی در مورد تصمیم خمز مبنی بر عدم برگزاری بازی‌های خانگی تراکتور در ورزشگاه یادگار امام (ره) گفت: فوتبالی که تراکتور بازی می‌کند یک فوتبال مبتنی بر گردش توپ و روی زمین است و کیفیت چمن خیلی تاثیر زیادی در ارائه برنامه‌های ما از سوی بازیکنان دارد و از این رو خمز حق دارد نخواهد در یادگار بازی کند چرا که کیفیت چمن ورزشگاه اصلا مطلوب نیست و امیدوارم هرچه سریعتر این مشکل برطرف شود. 

مربی تراکتور در مورد عملکرد این تیم هم توضیح داد: هواداران بازی‌های خوبی از تراکتور شاهد بودند و این را از بازخوردهایی که می‌گیریم متوجه می‌شویم که هوادران از عملکرد و کیفیت بازی‌های تیم راضی هستند. در دو هفته اخیر هم اسیر بدشانسی و اشتباهات داوری شدیم ولی به امید خدا در سال جدید روند خوبمان را از سر خواهیم گرفت. 

نصرتی در مورد انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی هم توضیح داد: انتخاب آقای قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب خوبی بود و ایشان تجربه بالایی دارد و از قدرت مدیریت خوبی هم برخوردار است. در سال 2007 هم که ایشان سرمربی تیم ملی بودند من یکی از بازیکنان بودم و تیم خوبی بودیم ولی اسیر بدشانسی شدیم. ایشان الان با تجربه‌تر شده و می‌تواند در تیم ملی موفق شود. 

وی در پایان گفت: سال نو را به مردم خوب ایران تبریک می‌گویم و سالی به دور از رنج و سختی و مشکلات اقتصادی برایشان آرزومندم.

 

برچسب‌ها