کد خبر 164830
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹

مهدی پاشازاده در گفتگو با «حیات»:

تفکرات عمومی خواستار مربی ایرانی برای نیمکت تیم ملی بود/ تصمیمات اشتباه باعث شد از رقبای آسیایی عقب بیافتیم

تفکرات عمومی خواستار مربی ایرانی برای نیمکت تیم ملی بود/ تصمیمات اشتباه باعث شد از رقبای آسیایی عقب بیافتیم

پیشکسوت فوتبال از انتخاب سرمربی جدید تیم ملی و فهرست نفرات دعوت شده صحبت کرد.

مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی اظهار داشت: این تصمیمی بوده که فدراسیون فوتبال گرفته و ظاهراً به جوانب مختلف این تصمیم اندیشیده شده است. به هر حال بخش عمده‌ای از تفکرات عمومی به سمت سرمربی ایرانی گرایش پیدا کرده بود و ترجیح فدراسیون هم این بود که به گزینه داخلی روی بیاورد و بعد از بررسی‌هایی که داشتند که آقای قلعه‌نویی رسیدند.

وی افزود: برای ایشان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم از کادری قوی در کنار خودش استفاده کند و برای تیم ملی هم آرزوی موفقیت دارم. هرچند عقیده دارم تصمیمات فدراسیون در چند سال اخیر باعث شده از تیم‌های آسیایی عقب بیافتیم و الان هم کار سختی در پیش داریم. 

پیشکسوت فوتبال در مورد انتقاداتی که به فهرست قلعه‌نویی صورت گرفته هم عنوان کرد: انتخاب بازیکنان با سرمربی تیم است، هرچند من یا هرکس دیگر عقیده داشته باشیم چند بازیکن می‌توانستند حضور داشته باشند و چند نفر نباید دعوت می‌شدند ولی در نهایت تصمیم با سرمربی تیم ملی است چرا که باید در قبال نتایج پاسخگو باشد. 

پاشازاده در مورد وضعیت استقلال در لیگ برتر هم خاطرنشان کرد: استقلال وضعیت خوبی دارد و نتایج خوبی هم کسب کرده و 7 برد و یک تساوی از 8 بازی جای حرف و حدیثی باقی نمی‌گذارد. امیدوارم تعطیلی لیگ به روند استقلال ضربه نزند و در شروع دوباره مسابقات بازهم این مسیر را ادامه دهد. استقلال شانس خوبی برای قهرمانی در این فصل دارد. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: سال نو را پیشاپیش به همه مردم خوب ایران تبریک می‌گویم و سالی به دور از بیماری و بلایای طبیعی و مشکلات اقتصادی برایشان آرزومندم. 

برچسب‌ها