کد خبر 164764
۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱

آرزوی دختر 6 ساله شهید علی محمود

آرزوی دختر 6 ساله شهید علی محمود

رقیه دختر 6 ساله شهید رسانه جبهه مقاومت از آرزویش گفت.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات؛ واضح و آشکار است که امنیت نعمتی بدون جایگزین است و از دغدغه‌های اصلی هر جامعه‌ای امنیت و آرامش است. به همین دلیل است که جامعه حاضر است هزینه‌های زیادی را در این راستا تحمل کند. در حقیقت وطنی که امنیت ندارد بی ارزش قلمداد میشود. بر این اساس، رهبر معظم انقلاب امنیت را مانند هوا برای جامعه ضروری می‌دانند. پس بدانیم که تامین امنیت مهم ترین مساله و تامین کننده آن، نیرویی بسیار مهم و عزیز شمرده خواهد شد. اینجاست که می توان به نقش بسیار مهم نیروهای رسانه‌ای پی برد. رسانه‌ها می‌توانند با ارائه گزارش‌های صحیح اقتدار نظام اسلامی را به رخ جهانیان بکشند و با بالا بردن قدرت درک و تحلیل مردم  نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کنند. اگر زمانی مرزبانان به تنهایی حافظ امنیت مرزها بودن، اکنون فعالان رسانه‌ای نیز در این صف قرار گرفته‌اند.

به همین منظور دختر «شهید علی محمود» شهید رسانه سوری در گفتگو با خبرنگار ما گفت: من رقیه هستم و 6 سالمه ، اسم پدرم علی محمود هست.

وی افزود: من یکسال و نیمه بودم  که پدرم شهید شد.

رقیه گفت: من اصلا پدرم را بیاد نمی آورم، اما مادرم و مردم به من می‌گویند که بابا تو شجاع و قهرمان بود.

رقیه با بیان اینکه دوست داشتم پدرم در کنارم بود، گفت: بزرگتریم آرزویم این بود که  پدرم کنارم باشد و حتی گاهی خواب میبینم که دستهای پدرم در دست من است.

رقیه جان مطمئن باش که همینطور است و پدرت همیشه تورا می بیند وما ایمان داریم یاد و خاطره شهدای رسانه در جبهه مقاومت زنده ماناست.

برچسب‌ها