کد خبر 164759
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹

پهنه سبز 300 هکتاری آزادگان در منطقه 15؛ آماده سرمايه گذاري

پهنه سبز  300 هکتاری آزادگان در منطقه 15؛ آماده سرمايه گذاري

به گزارش گروه اجتماعی حیات، خاصه باف با اشاره به تاکید شهردار تهران بر توسعه منطقه 15 گفت: این منطقه به باب الرضای تهران معروف بوده و با برکت است. 

وی با اشاره به وجود نعمات خدادادی که در ايران وجود دارد، افزود: پهنه 300 هکتاری آزادگان در منطقه 15 می تواند پروژه موثرتری باشد و تلاش می کنیم با اجرای پروژه های اثرگذار و مطلوب خدمتی به شهروندان عزیز داشه باشیم.

وی با اشاره به اینکه سازمان سرمایه گذاری نقش تسهیل گری را ایفا می کند، افزود: ما در این دوره به دنبال حذف تصدی گری و بروکراسی هاي  غیر ضروری در پروژه های سرمایه گذاری هستیم.

خاصه باف با اشاره به اینکه اختیار مناطق را نیز در این راستا بالا برده ایم، اظهار امیدواری کرد: بتوانیم از پتانسیل های جدید در سرمایه گذاری ها استفاده کرده و پروژه های جدیدی را به سرمایه گذاران معرفی کنیم. 

بنابراین گزارش، محمد شیری شهردار منطقه در ابتدای این جلسه با اشاره به پتانسیل بالای سرمایه گذاری در منطقه گفت: یکی از اصلی ترین بحث های امروز منطقه سرمایه گذاری است و معتقدیم برای توسعه این منطقه حضور و جذب سرمایه گذار موثر است. 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: برای پروژه سرمایه گذاری 300 هکتاری آزادگان همت بیشتری خواهیم  گذاشت تا در سال جدید بتوانیم آن را با حمایت سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران و سرمایه گذاران موثر احیا کنیم و  به زودی شاهد اورهال شدن سرمایه ها و محدثات این بوستان باشیم.

این گزارش حاکیست، در ادامه این جلسه بهرامی معاون سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی اظهار داشت: بوستان آزادگان هم برای سازمان سرمایه گذاری و هم برای شهر تهران به عنوان یک فرصت است که می تواند پایلوت خوبی برای اشتغال و سرمایه گذاری باشد. 

شایان ذکر است، حسینی مدیر اداره سرمایه گذاری و مشارکت مردمی منطقه در ابتدای این نشست گزارشی از اقدامات انجام شده در منطقه ارائه داد. 

در ادامه اين برنامه مديرعامل سازمان سرمايه گذاري و مشارکت هاي مردمي و معاونين از پروژه هاي سرمايه گذاري اين منطقه شامل ري فورت، بوستان آزادگان و ... بازديد کردند.

برچسب‌ها