کد خبر 164559
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳

مدیرکل کمیته امداد مازندران:

16 هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد در مازندران ایجاد شد

16 هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد در مازندران ایجاد شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران از ایجاد فرصت شغلی برای 16 هزار و 500 مدد جوی کمیته امداد در استان خبرداد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، حجت الاسلام بشیر عالیشاه شامگاه چهارشنبه در رزمایش استانی توزیع سبد کالا و جهیزیه مواسات و همدلی که در بوستان شهدای گمنام نکا برگزار شد مردم مازندران را شایسته خدمت رسانی دانست چرا که مشکلات اقتصادی و فقر زیر لوای سبز استان پنهان شده که باید به آن پرداخته شود.

وی افزود: 83 هزار خانوار، 15 هزار دانش آموز، 2700 یتیم، 1700 دانشجو و 3700 بیمار صعب علاج در استان مازندران تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با بیان اینکه کمیته امداد استان همواره در خدمات رسانی به محرومین پیشرو است تصریح کرد: سال جاری توزیع 2500 بسته معیشتی، توزیع 410 سری جهیزیه و هدیه به داماد و افتتاح یکهزار واحد مسکن محرومین انجام شد.

به گفته عالیشاه با جذب 95 درصد اعتبارات 16 هزار و 500 مورد فرصت شغلی برای مددجویان سطح استان ایجاد شد.

این مسئول متذکر شد: سال گذشته یکهزار مسکن محرومین در سطح استان افتتاح و به بهره برداری رسید همچنین در حال حاضر نیز یکهزار و 600 نفر شناسایی شدند که با آماده سازی پروانه ساخت این تعداد واحد مسکن محرومین تا پایان 1402 تحویل داده می‌شود.

وی رونمایی از تلویزیون اینترنتی مدد را گام مؤثری جهت اطلاع رسانی عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) در سطح استان برشمرد که می‌تواند توانمندی‌های این نهاد مردمی را بیشتر از گذشته به نمایش بگذارد.

برچسب‌ها