کد خبر 164403
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷

عضو کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با «حیات» مطحر کرد؛

جریان‌سازی در بین کشورهای حوزه مقاومت با سفر خانواده شهدای مدافع حرم ایرانی به عتبات

جریان‌سازی در بین کشورهای حوزه مقاومت با سفر خانواده شهدای مدافع حرم ایرانی به عتبات

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی سفر خانواده شهدای مدافع حرم ایرانی که در عراق به شهادت رسیدند به عتبات را شروع یک جریان سازی فرهنگی در بین کشورهای حوزه مقاومت دانست.

ابراهیم رضایی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی حیات اظهار کرد: سفر خانواده شهدای مدافع حرم به کشور عراق اقدامی بسیار خوب و ارزشمند است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این اقدام پیوند خوبی بین خانواده شهدای ایران و عراق ایجاد می‌کند و در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز بسیار تاثیر گذار است.

وی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان جوامع اسلامی گفت: این گونه سفرها به روابط بین دو کشور کمک شایانی خواهد کرد و از طریق آن میتوانیم بسیاری از سدهای موجود در بین کشورهای اسلامی را برداشت و به اتحاد و انسجام اسلامی دست یافت و این همان چیزی است که دشمن از آن در هراس است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر خانواده شهدای عراق به ایران افزود: می‌توان خانواده شهدای عراقی را نیز به ایران دعوت کرد تا بازدیدی از یادمان‌ها و اماکن مذهبی ما داشته باشند تا از این طریق نوعی جریان سازی در بین کشورهای حوزه مقاومت ایجاد شود.

برچسب‌ها