کد خبر 164374
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱

«امیرآبادی فراهانی» عنوان کرد؛

فرهنگ ایثار و شهادت، بیمه‌کننده کشور در مقابل تهاجم‌ فرهنگی

فرهنگ ایثار و شهادت، بیمه‌کننده کشور در مقابل تهاجم‌ فرهنگی

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، در سومین همایش ملی میثاق با شهدای تجلیل از خادمیت ایثارگران و مروجین فرهنگ ایثار و شهادت که صبح امروز 23 اسفند ماه برگزار شد، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند ما را در مقابل تهاجم‌های فرهنگی دشمن بیمه کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ «امیرآبادی فراهانی»، نماینده مجلس شورای اسلامی، در سومین همایش ملی میثاق با شهدای تجلیل از خادمیت ایثارگران و مروجین فرهنگ ایثار و شهادت که صبح امروز 23 اسفند ماه برگزار شد اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند در مقابل تهاجم‌های فرهنگی دشمن ما را بیمه کند.

وی افزود: ما در مجلس شورای اسلامی وظیفه داریم نسبت به مسئولیت خود قدم‌هایی برداریم و به وظیفه خود عمل کنیم. در زمینه ایثارگران قرانین زیادی داریم و در مجلس تصمیم گرفته شد تا قوانینی که قابلیت اجرایی ندارد، نوشته نشود.

امیر آبادی فراهانی گفت: بخش عمده ای از قوانین ایثارگران اجرا نشده است؛ چراکه برخی از این قوانین نیاز به تامین مالی دارد و تامین آن برای مجموعه کشور سخت بوده.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: 25 درصد از مجموعه قوانین به تصویب رسیده تا به امروز اجرایی شده است.

وی افزود: در این دوره سعی کرده ایم تا قوانین تصویب شده اجرایی شود و دولت قدم های بسیار خوبی در زمینه افزایش مستمری ها برداشته است.

امیر آبادی فراهانی با بیان اینکه تبدیل وضعیت ایثارگران کاری بزرگ بود گفت: در مجلس بابت تبدیل وضعیت ایثارگران هزینه زیادی داده‌ایم و از فرزندان می‌خواهیم که راه شهدا، امام، ولایت و خدمت به مردم را فراموش نکنند.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امید است فرزندان تبدیل وضعیت شده برای مردم تلاش کنند و از دستگاه های نظارتی تشکر میکنم که تا به امروز کمک کردند.

برچسب‌ها