کد خبر 164285
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم مطرح کرد؛

410 اثر به جایزه نوآوری طاها ارسال شده است

410 اثر به جایزه نوآوری طاها ارسال شده است

با پایان یافتن مهلت ثبت نام در نخستین جایزه نوآوری طاها، آمار شرکت کنندگان در این جایزه توسط رئیس سازمان دارالقرآن اعلام شد.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ حجت الاسلام والمسلمین علی تقی‌زاده رئیس سازمان دارالقرآن الکریم درباره اولین دوره جایزه نوآوری طاها گفت: 410 اثر به این جایزه ارسال شده که از این میزان 239 مورد ایده، 122 مورد طرح و 49 مورد نیز محصول بوده است.

وی خاطرنشان کرد: 201 نفر شرکت کننده آقا و 209 نیز خانم هستند. رئیس سازمان دارالقرآن الکریم با اشاره به شرکت فعالان قرآنی از سی استان در این جایزه گفت: بیشترین شرکت کنندگان از استان تهران با 46 شرکت کننده و کمترین از استان نیز استان کهگیلویه و بویراحمد با 1 شرکت کننده است و از استان سیستان و بلوچستان هم هیچ فردی شرکت نکرده است.

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم با اشاره به لزوم توجه به آشنایی فعالان قرآنی با مباحث مرتبط با حوزه نوآوری‌ گفت: از دیگر اقداماتی که در این جایزه تعریف کرده‌ایم دوره‌ آموزشی آشنایی با نوآوری قرآنی است که با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با شرکت حدود 350 نفر به دو صورت وبیناری و حضوری درحال برگزاری است.

وی افزود: جلسات مشاوره اختصاصی به آثار برتر نیز مدتی است آغاز شده است و طبق پیش‌بینی‌ها و با نظر داوران در مجموع بین هفت تا چهارده اثر به مرحله نهایی راه پیدا خواهند کرد.

یادآور می‌شود مرحله نهایی و اختتامیه نخستین جایزه نوآوری طاها در ماه مبارک رمضان و در بخش نوآوری قرآنی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خواهد بود.

برچسب‌ها