کد خبر 164266
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴

درب بهشت زهرا برای 2 روز پایانی سال شبانه روز باز است

 درب بهشت زهرا برای 2 روز پایانی سال شبانه روز باز است

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در سازمان بهشت زهرا اقداماتی در قطعات شهدا انجام شد همچنین در 2 روز پایانی سال درب بهشت زهرا به صورت شبانه روزی باز است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ حسین نظری معاون خدمات شهری شهرداری تهران در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که ظهر امروز 22 اسفند ماه برگزار شد اظهار کرد: در سال جاری تلاش کرده‌ایم مشکلی در شهر وجود نداشته و در صورت بروز هر گونه مشکل نیز، سعی کرده‌ایم آن را در سریع ترین زمان رفع کنیم.

وی افزود: یکی از اقدامات سال جاری موضوع اربعین بود که با حجم بالای زائران مواجه بودیم و همکاران خدمات ویژه‌ای را ارائه دادند و برای برگزاری چنین مراسمی تمهیدات گسترده ای داشتیم تا در صحنه مشکلی پیش نیاید.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه سال جاری حضور میدانی موثر در حادثه متروپل را داشتیم که همکاران آتش نشانی پای کار آمدند گفت: در سیل امام زاده داود همکاران خوش درخشیدند و از ماشین آلات و تجهیزات به خوبی استفاده شد.

نظری با اشاره به اینکه از شهرداری تهران برای زائران راهیان نور کمک گرفته شده و سال جاری در مناسبت های ملی و مذهبی حضور مناسبی داشته‌ایم بیان کرد: مشارکت در برنامه هایی نظیر سلام فرمانده، مهمانی 10 کیلومتری، جشن میلاد پیامبر در میدان ولیعصر (عج) و… را داشته‌ایم. 

وی با بیان اینکه امروز مرکز مدیریت یکپارچه پسماند راه اندازی شد افزود: طراحی و اجرای دیوار نگاره‌های فاخر در شهر را داریم و نزدیک به 430 تخم مرغ رنگی در  شهر تهران جانمایی شده است. در حوزه پل های مکانیزه نیز تعداد بالایی تماس از 137 داشتیم و امسال این تعداد به شدت کم شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران بیان کرد: در حوزه بوستان ها و پارک‌ها، توفیق پیدا کرده‌ایم در 3 نقطه 1500 هکتار به کمربند سبز شهر تهران اضافه کنیم که اقدامی بسیار مثبت است و کاشت درخت باعث شده در برخی نقاط از ساخت و سازهای غیر مجاز جلوگیری شود.

نظری گفت: در حوزه آتش نشانی 4 ایستگاه آتش نشانی افتتاح شد و 19 خانم در مباحث آتش نشانی به کار گیری شدند.

وی با بیان اینکه در سازمان بهشت زهرا اقداماتی در قطعات شهدا انجام شد که مورد توجه رهبر معظم انقلاب قرار گرفت افزود: در 2 روز پایانی سال درب بهشت زهرا به صورت شبانه روزی باز است.

در ادامه مختاری مدیرعامل سازمان بوستان های شهرداری تهران گفت: در سال 1402، 2 هزار هکتار فضای سبز به شهر تهران اضافه خواهد شد و در سال 1403 طرح 50 هزار هکتاری کمربند سبز شهر به اتمام می‌رسد.

وی با بیان اینکه 2200 المان از روز چهارشنبه در میادین و چهارراه های اصلی شهر نصب می‌شود گفت: در 60 میدان اصلی شهر گل لاله کاشته‌ایم و بهار خوبی را در پیش خواهیم داشت. 

مدیرعامل سازمان بوستان های شهرداری تهران افزود: رود دره بزرگ فرحزاد طراحی شده و فاز 1 آن در شهریور ماه سال 1402 مورد بهره برداری قرار می‌گیرد. در 7 ورودی شهر تهران اسکان های نوروزی قرار دارد تا از مهمان های نوروزی پذیرایی شود.

مختاری با اشاره به اینکه در محوطه 200 مسجد درخت کاشته شده است گفت: 4 تصفیه خانه در دست احداث است و سعی داریم چاه ها از رده خارج شوند و جایگزین آن پساب تصفیه شده باشد.

برچسب‌ها