کد خبر 164194
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد؛

دیدگاه اجتماعی پلیس به چهارشنبه آخر سال / 9 تن مواد محترقه در مراکز فروش شناسایی شد

دیدگاه  اجتماعی پلیس به چهارشنبه آخر سال / 9 تن مواد محترقه در مراکز فروش شناسایی شد

سردار محمدیان گفت: در آستانه چهارشنبه آخرسال هستیم و دیدگاه پلیس نسبت به چهارشنبه آخر سال یک دیدگاه اجتماعی است؛ امسال تهران بزرگ اقدامات خود را از اواسط بهمن ماه در راستای شناسایی کسانی که با امنیت و جان مردم بازی می‌کنند شروع شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ «سردار عباسعلی محمدیان»، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که صبح امروز 22 اسفند ماه برگزار شد، اظهار کرد: در سال 1402 با برنامه‌های پیش‌بینی شده، افزایش احساس امنیت شهروندان، کاهش جرائم، رضایتمندی مردم و… را خواهیم داشت. در آستانه چهارشنبه آخرسال هستیم و دیدگاه پلیس نسبت به چهارشنبه آخر سال یک دیدگاه اجتماعی است؛ امسال تهران بزرگ اقدامات خود را از اواسط بهمن ماه در راستای شناسایی کسانی که با امنیت و جان مردم بازی می‌کنند شروع شد.

وی با بیان اینکه از طریق فضای مجازی نحوه ساخت مواد محترقه وجود دارد افزود: یکی از اقدامات امسال شناسایی انبارها و مکان هایی بود که مواد اولیه این مواد محترقه را به فروش می‌رسانند بود و نزدیک به 80 تن را شناسایی کردیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: 9 تن مواد محترقه در مراکز فروش شناسایی شد و محموله‌های متفاوتی را در این زمینه شناسایی و توقیف کردیم.

سردار محمدیان با بیان اینکه مواد محترقه قاچاق بیش از 4 میلیون قطعه انواع مواد محترقه بود گفت: بیش از 700 کیلوگرم وزن مواد محترقه پرخطر بود که آثار و طبعات آن را دیده‌ایم. برخی جوانان اقدام به ساخت کرده‌اند که توصیه داریم از نوع مواد محترقه پرخطر استفاده نکنند.

وی افزود: حضور پلیس برای جلوگیری از خسارات، مسدود شدن معابر، حفظ سلامت شهروندان و… شروع خواهد شد. امیدواریم شب چهارشنبه پایان سال را به خوبی و بدون حادثه پشت سر بگذاریم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: حوزه فضای مجازی را باتوجه به بازارهای متعدد مورد رصد قرار دادیم و در فضای مجازی مواد محترقه پر خطر را کمتر مشاهده کرده‌ایم.

برچسب‌ها