کد خبر 164113
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹

«حیات» گزارش می‌دهد؛

یک پاسخ مثبت تا نهایی شدن؛ بازگشت امیر قلعه‌نویی به نیمکت تیم ملی؟!

یک پاسخ مثبت تا نهایی شدن؛ بازگشت امیر قلعه‌نویی به نیمکت تیم ملی؟!

با از دست رفتن نزدیک‌ترین گزینه خارجی نیمکت تیم ملی، حالا امیر قلعه‌نویی در آستانه نشستن روی این نیمکت است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ در شرایطی که طبق وعده مهدی تاج قرار بود روز گذشته سرمربی جدید تیم ملی ایران معرفی شود، خبری روی سایت فدراسیون منتشر شد مبنی بر اینکه این سرمربی انتخاب شده و پس از طی کردن تشریفات اداری معرفی خواهد شد.

این خبر در شرایطی روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال قرار گرفت که از چند روز قبل گمانه زنی در خصوص گزینه‌های مختلف شکل گرفته بود و تنها گزینه خارجی که نزدیک نیمکت تیم ملی معرفی شده بود، سانچز اسپانیایی بود که با تیم ملی اکوادور به توافق رسید و از دسترس فدراسیون فوتبال ایران خارج شد.

با این انتقال دیگر تنها یک گزینه جدی در دسترس فدراسیون فوتبال قرار گرفت که امیر قلعه‌نویی است. سرمربی گل گهر سیرجان که از همان ابتدا هم گزینه جدی فدراسیون فوتبال و گزینه مورد وثوق اهالی فوتبال و کارشناسان بود یک بار در میانه راه با انتشار متنی در صفحه شخصی خودش کناره گیری از هدایت تیم ملی را اعلام کرد و با این وجود اعضای هیات رئیسه اصرار به سپردن نیمکت تیم ملی به او داشتند و هنوز این اصرار وجود دارد.

در نشست روز گذشته اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بر سر انتخاب امیر قعله نویی به جمع بندی نهایی رسیدند و حالا تنها رضایت این سرمربی به نشستن روی نیمکت این تیم در جا ملت‌های آسیا باقی مانده است و باید دید قلعه‌نویی از تصمیم قبلی خودش منصرف می‌شود یا نه.

در صورتی که امیر قلعه نویی همچنان روی نرفتن به تیم ملی مصر باشد آنوقت مسئولان فدراسیون فوتبال دوباره باید برای انتخاب سرمربی جدید تشکیل جلسه بدهند و سراغ سایر گزینه ها بروند که در آن صورت طبق شنیده ها جواد نکونام از گزینه هایی است که شانس زیادی خواهد داشت.

برچسب‌ها