کد خبر 164024
۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲

عضوکمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «حیات» تصریح کرد؛

توصیه رهبری برای رشد اقتصادی در همه حوزه‌ها قابل تحقق است

توصیه رهبری برای رشد اقتصادی در همه حوزه‌ها قابل تحقق است

بدری گفت: توصیه رهبری برای رشد اقتصادی در همه حوزه‌ها قابل تحقق است و با توجه به اتمام بررسی لایحه سال 1402، برنامه‌ و لوایح باید ساز و کارهای آن در قانون مربوطه دیده و پیش‌بینی‌های لازم در این خصوص در نظر گرفته شود.

«صدیف بدری»، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری برای تحقق رشد 8 درصدی گفت: توصیه رهبری برای رشد اقتصادی در همه حوزه‌ها قابل تحقق است و با توجه به اتمام بررسی لایحه سال 1402 برنامه‌ و لوایح باید ساز و کارهای آن در قانون مربوطه دیده و پیش بینی‌ها لازم در نظر گرفته شده باشد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت و مجلس برای پیشرفت هر چه بیشتر تلاششان را خواهند کرد. ایران سرزمینی چهار فصل است که قابلیت رشد بیشتر در تمامی حوزه ها را دارد و در کنار آن نیروی انسانی و موهبت‌های این خاک حاصلخیز که هر نقطه‌اش نشانه رشد و توانایی است.

وی در ادامه تصریح کرد: با حمایت دولت و مجلس از یکدیگر، باید از تمامی این فرصت‌ها استفاده کرد و فقط متمرکز بر نفت نبود. چرا که ایران کشوری است که از لحاظ گردشگری، دریایی، کشاورزی، معادن سنگ و نیروی کار فراوان، می‌تواند رشد بالاتر از 8 درصد نیز داشته باشد که حمایت دولت و مجلس باعث محقق شدن این امر می‌شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای پیشرقت باید از تمام نخبگان و ظرفیت‌های جامعه استفاده  کرد، گفت: دولت باید حلقه مدیریتی خود را گسترده تر کند تا با خلق ایده شاهد بالندگی ها بیشتر باشد.

برچسب‌ها