کد خبر 164021
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲

دانشجوی روزنامه‌نگاری دانشگاه علامه طباطبایی در گفتگو با «حیات»:

رسانه نقش مهمی در جنگ نرم ایفا می‌کند

رسانه نقش مهمی در جنگ نرم ایفا می‌کند

دانشجوی روزنامه‌نگاری دانشگاه علامه طباطبایی گفت: ما وظیفه داریم تا جایی که می توانیم میان کشورهای محور مقاومت که عقیده و استراتژی مشترک دارند، اتحاد ایجاد کنیم؛ چراکه رسانه نقش مهمی در جنگ نرم ایفا می کند.

عباد امین اهل فلسطین و دانشجوی روزنامه‌نگاری دانشگاه علامه طباطبایی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات؛ درباره همگرایی رسانه‌های مقاومت در برابر هجمه‌های کشورهای غربی، گفت: «وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ» یعنی خداوند متعال می‌فرمایند برای مقابله با دشمنان تا جایی که می‌توانید، آماده باشید.

دانشجوی روزنامه‌نگاری دانشگاه علامه طباطبایی در ادامه افزود: جنگ در زمان‌های گذشته با سلاح‌های سخت مانند تفنگ‌ها، هواپیماها و اسباب جنگی بود؛ در صورتی که اخیرا مفهومی به نام «جنگ نرم» به وجود آمده است.

وی بیان کرد: در جنگ نرم افکار، عقاید و تاریخ ملت‌ها به انحراف می‌کشانند تا جایی که جوان‌ها و ملت‌ها را از تاریخ، گذشته و عقاید خود دور کنند.

امین بیان کرد: فیلم‌ها، رسانه‌ها، گزارش‌ها، کتاب‌ها و نشست‌ها از ابزارهای جنگ نرم هستند. ما وظیفه داریم تا جایی که می توانیم در برابر جبهه استکبار قوی باشیم و میان کشورهای محور مقاومت که عقیده و استراتژی مشترک دارند اتحاد ایجاد کنیم؛ چراکه رسانه نقش مهمی در جنگ نرم ایفا می کند.

برچسب‌ها