کد خبر 163907
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸

کیانپور در گفت‌وگو با حیات خبر داد:

تعویض و خریداری مخازن زباله به منظور نگهداشت شهر/ آغاز تحویل لوازم خانگی بدون استفاده شهروندان و تحویل آن به نیازمندان

تعویض و خریداری مخازن زباله به منظور نگهداشت شهر/ آغاز تحویل لوازم خانگی بدون استفاده شهروندان و تحویل آن به نیازمندان

شهردار ناحیه 8 منطقه یک گفت: اطلاعیه‌ای به شهروندان داده‌ایم تا لوازم خانگی بلا استفاده خود را به ما تحویل دهند و ما در صورت قابل استفاده بودن، آن‌ها را برای شهروندان نیازمند ارسال خواهیم کرد.

علیرضا کیانپور شهردار ناحیه 8 منطقه یک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی حیات، درباره طرح استقبال از بهار دراین ناحیه اظهار کرد: در طرح استقابل از بهار ما در چند محور کار می‌کنیم. در حوزه ساختمان‌های در حال ساخت موضوع رنگ‌آمیزی، ارتقا ایمنی و... را دنبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه باتوجه به بارندگی‌ها و صدمه دیدن آسفالت معابر، بحث آسفالت ریزی را در دستور کار قرار دادیم گفت: در برخی محدوده‌ها آسفالت ریزی کلی داشتیم و لکه‌گیری آسفالت در معابر دیگر نیز در حال انجام است.

شهردار ناحیه 8 منطقه یک با اشاره به رنگ‌آمیزی نیوجرسی‌ها در معابر سطح ناحیه افزود: در این طرح، زیبا‌سازی، نورافشانی و... خیابان اندرزگو را داشتیم و موضوع کاشت گونه‌های مختلف گیاهی در سطح ناحیه نیز در دستور کار قرار گرفت.

کیانپور ادامه داد: در سطح ناحیه موضوع رنگ‌آمیزی و زیباسازی دیوارها به صورت تم مدادرنگی را داشتیم که از رنگ‌های شاد استفاده شد تا حس نشاط و شادابی را برای شهروندان ایجاد کنیم و تخم مرغ‌های رنگی نیز در نقاط مختلف به منظور زیباسازی محیط اسفاده شده است.

شهردار ناحیه 8 منطقه یک با بیان اینکه از کسبه خواسته‌ایم در زمینه آراسته‌سازی بنای ساختمان‌ها و... همکاری کنند و بستر مناسبی از ظرفیت‌های مردمی داریم گفت: بنای ظاهری ساختمان‌ها قرار است شستشو، رنگ‌آمیزی و آراسته شوند و از ظرفیت‌های مردمی قرار است استفاده شود.

وی ادامه داد: به منظور نگهداشت شهر، 120 مخزن نو خریداری کرده‌ایم و 450 مخزن قدیمی نیز رنگ‌آمیزی شده‌اند.

کیانپور با بیان اینکه اطلاعیه‌ای به شهروندان داده‌ایم تا لوازم خانگی بلا استفاده خود را به ما تحویل دهند و ما در صورت قابل استفاده بودن، آن‌ها را برای شهروندان نیازمند ارسال خواهیم کرد گفت: در روزهای گذشته جنگ شادی را برگزار کردیم و تا عید نوروز این گونه برنامه‌ها نیز ادامه دارد.

وی با شاره به کاشت بیش از 10 هزار درخت در فضای سبز ناحیه گفت: در زمینه ناوگان خدمات شهری موضوع بهار جانان را در دستور کار داریم و نیروهای خدمات شهری در طول روز مشغول خدمات رسانی هستند.

شهردار ناحیه 8 منطقه یک با بیان اینکه کرکره کیوسک‌های روزنامه فروشی را رنگ‌آمیزی کرده‌ایم گفت: کسبه این کیوسک‌ها در زمینه شستشو و مرتب‌سازی همکاری خوبی دارند و رنگ‌آمیزی کرکره‌ها همچنان در حال انجام است.

کیانپور بیان کرد: همچنین برای زیباتر شدن سیمای شهری، در معابر و بلوارهایی که امکان کاشت گل و گیاه وجود ندارد و تردد شهروندان انجام می‌شود، اقدام به اجرا و طراحی با شن‌های رنگی کرده‌ایم. همچنین 150 درخت را چراغانی کردیم تا منظر و سیمای شهری در شب‌ها زیباتر شود.

برچسب‌ها