کد خبر 163897
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴

کُر: برای رفتن به جام جهانی بی‌تابی می‌کنیم

کُر: برای رفتن به جام جهانی بی‌تابی می‌کنیم

مدافع تیم ملی فوتبال جوانان ایران گفت: تمام وجودمان برای رسیدن به جام جهانی بی تاب است و هیچ هدفی جز بردن تیم قدرتمند عراق نداریم.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ تیم‌ملی فوتبال جوانان ایران به عنوان صدرنشین گروه B جام ملت های آسیا به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا صعود کرد تا در روز شنبه بیستم اسفندماه سال جاری به مصاف عراق برود.

میلاد کر مدافع ملی پوش زیر 20 سال کشورمان درباره صعود از مرحله گروهی گفت: بازی‌های خیلی سختی را برگزار کردیم. حریفان قدرتمندی داشتیم. صعود از گروه مرگ جام ملت‌ها کار هر تیمی نبود. با تیم هایی بازی کردیم که برنامه ریزی بلند مدت داشتند اما نشان دادیم ایران هستیم و تا لحظه آخر برای هدفمان می جنگیم.

کر در خصوص عملکرد قابل قبول خط دفاعی ایران یادآور شد: بازیکنان خیلی خوبی داریم. همه برای یک هدف می جنگیم. غیرت می‌گذاریم تا بتوانیم به خواسته‌های تیمی برسیم. یک تیم خوب هستیم و اینطور نیست که تنها یک بازیکن خوب و مفید باشد.

بازیکن تیم ملی جوانان ایران درباره تقابل با عراق تاکید کرد: تیم‌هایی که به جام ملت های زیر 20 سال می‌رسند پر از استعداد و توانایی هستند. هیچ حریفی آسان نیست. حالا هم با عراقی بازی داریم که بازیکنان تنومند و شیوه بازی فیزیکی دارد. قطعا یکی از دشوارترین بازی‌های ما خواهد بود اما انگیزه های ما خیلی بیشتر از این سختی است.

کر خاطرنشان کرد: با پیروزی مقابل عراق به جام جهانی می رسیم. هدفی که برای آن بی تاب هستیم و آن را دنبال می کنیم. با تمام وجود به بازی با عراق خواهیم رفت. از تمام مردم ایران که در طول این مدت ما را همراهی کردند ممنونم. امیدوارم با دعای خیر آنها بتوانیم ابتدا به جام جهانی و سپس قهرمانی جام ملت ها برسیم تا دلشان را شاد کنیم.

برچسب‌ها