کد خبر 163793
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴

بازدید رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی سرعت آقایان

رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی سرعت آقایان بازدید کرد.

به گزارش گروه ورزشی حیات و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، بیرانوند رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی سرعت آقایان بازدید کرد.

در این بازدید که مجید هنرجو رییس به همراه اعضای هیأت رئیسه حضور داشتند، بیرانوند ضمن خسته نباشید به ورزشکاران حاضر در اردوی تیم ملی گفت:درخواست شما در جهت وجود امکانات را کاملا درک میکنیم ‌ و در جلسه ای که با رییس فدراسیون داشتیم در خصوص نیازهای شما در این رشته گفتگو کردیم.

وی ادامه داد:یکی از درخواست های فدراسیون اعزام برون مرزی است که در جلسات مطرح شده و با توجه به اینکه به دلیل کرونا اعزام زیادی وجود نداشته لازم احساس می شود ،کار خود ما در کمیته فراهم کردن شرایط اعزام است تا بتوانید محک عالی در مسابقات زده شوید.

بیرانوند بیان داشت:همه تلاش خود را میکنیم تا بیشترین حمایت را از تیم های ملی داشته باشیم و الان هدف ما حضور موفقیت آمیز در بازی های هانگژو است و با توجه به گزارش هایی که گرفته ایم اسکیت جزو ورزش های شگفت انگیز در هانگژوخواهدبود و این رشته مهیج انشالله پرچم کشورمان را بالا می برد.

در ادامه مجید هنرجو رییس فدراسیون گفت:اسکیت نیاز به حمایت های بیشتر کمیته و وزارت دارد تا بتوانیم هرچه بهتر در بازی های آسیایی حضور داشته باشیم.

وی ادامه داد: قطعا با گرفتن مدال در بازی های آسیایی هانگژو شرایط اسکیت در کشور تغییر خواهد کرد و تحول عظیمی در اسکیت کشور صورت خواهد پذیرفت.

هنرجو در پایان از رییس و دبیر کل کمیته هم تشکر نمود.

برچسب‌ها