کد خبر 163738
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵

قاضی زاده هاشمی در هفتمین «جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار»:

جریان ساز بودن خانواده ایثار و شهادت/ وظیفه جشنواره جایزه ملی ایثار نمایش توانمندی های جامعه ایثارگری است

جریان ساز بودن خانواده ایثار و شهادت/ وظیفه جشنواره جایزه ملی ایثار نمایش توانمندی های جامعه ایثارگری است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه خانواده ایثار و شهادت، توانمند و جریان‌ساز است، گفت: وظیفه ما در این جشنواره‌ها این است که توانمندی های جامعه ایثارگری را نمایش دهیم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛ سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در هفتمین «جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار» گفت: برجستگان حوزه آموزشی و تحصیلی کشور در بخش‌های مختلف از آموزش عمومی تا آموزش عالی و حوزه علمیه در دانشگاه ها و استان های مختلف حضور دارند. همه ارزیابی ها در این جشنواره جمع شده است و این جشنواره قله آن است. 

وی افزود: لازم است در ابتدا از اساتید و پدر و مادرهای عزیز که نقش آفرین جدی در موفقیت فرزندان ما هستند‌، تشکر کنم. شاید نقش پدرها و مادرها و اساتید پررنگ‌تر از کاری است که ما انجام داده‌ایم، خانواده ایثار و شهادت، توانمند و جریان‌ساز است، وظیفه ما در این جشنواره‌ها این است که این را به جامعه نشان دهیم و هم این تذکر را به خود و خانواده ها دهیم که از استعدادهایشان به خوبی استفاده کرده و به جامعه این‌گونه مخابره شود که این ظرفیت‌ها دیده خواهند شد. 

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: فرزندانم این قضیه مسئولیت آور نیز هست چون امام با اتکا بر ما و شما طرح شاهد را پایه گذاری کردند و فرمودند: «من می‌خواهم آینده کشور را به خانواده شهدا بسپارم » باید مراقبت کنیم که بتوانیم انتظار امام (ره) را به خوبی عملیاتی کنیم.

برچسب‌ها