کد خبر 163700
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴

تیم منتخب هفته بیست و دوم لیگ برتر در تسخیر سرخابی ها

تیم منتخب هفته بیست و دوم لیگ برتر در تسخیر سرخابی ها

دو دیدار حساس تراکتور - پرسپولیس و استقلال - گل گهر نقش بسزایی در ترکیب منتخب هفته بیست و دوم داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر به پایان رسید و مطابق هر هفته از این رقابت‌ها برخی بازیکنان با عملکرد قابل قبول در ترکیب تیم‌های خود توانستند در نتیجه دیدارها تاثیرگذار باشند و به همین دلیل تیمی منتخب از این نفرات تشکیل دادیم:

 

دروازه‌بان: رشید مظاهری (پیکان)

گلر پیکان که عملکرد خوبی در ترکیب این تیم در این هفته‌ها داشته مقابل تیم سابقش هم کم اشتباه ظاهر شد و بارها با سیو های خوبش مانع گلزنی شاگردان تارتار شد تا تاثیر بسزایی در کلین شیت و کسب تساوی در این بازی داشته باشد.

 

مدافع راست: وحدت هنانوف (پرسپولیس)

مدافع راست پرسپولیس که چند هفته‌ای می‌شود به ترکیب اصلی راه پیدا کرده توانسته عملکرد خوبی در ترکیب تیم داشته باشد. او با گل دقیقه 95 بازی توانست پیروزی تیمش را مقابل تراکتور رقم بزند.

 

مدافع میانی: آرمین سهرابیان (گل گهر)

مدافع میانی گل گهر در روز شکست تیمش هم عملکرد قابل قبولی داشت. از ناحیه او خط دفاع سیرجانی‌ها آسیب پذیر نبود و دو گلی که دریافت کردند هم روی یک شوت از راه دو و یک پنالتی از جناح دیگر بود. تک گل او در این دیدار هم تکمیل کننده بازی خوبش است.

 

مدافع میانی: جفرسون باهایا (مس رفسنجان)

مدافع میانی مس عملکرد خیلی خوبی در این هفته ها در ترکیب تیمش دارد و به ثمر رساندن دو گل در یک دیدار برای یک مدافع میانی تردیدی در انتخاب او به عنوان یکی از برترین‌های هفته ایجاد نمی‌کند.

 

مدافع چپ: حسین گودرزی (نفت مسجد سلیمان)

این مدافع چپ نفتی‌ها بهترین بازیکن تیمش در جریان دیدار سخت مقابل نساجی مازندران بود که هم وظایف دفاعی خودش را به خوبی انجام داد و هم با گلزنی در نتیجه بازی تاثیرگذار بود.

 

هافبک دفاعی: مهرداد رضایی (مس رفسنجان)

نفرات تدافعی مس در دیدار مقابل صنعت نفت و برتری پرگل در این بازی نقش مهمی ایفا کردند و بعد از باهایای مدافع، مهرداد رضایی به عنوان هافبک دفاعی هم با گلزنی و ایجاد چند موقعیت از خوب‌های تیمش در این دیدار بود.

 

هافبک هجومی: رضا میرزایی (استقلال)

تعویض طلایی ساپینتو برگ برنده او در بازی با گل گهر و تقابل با قلعه نویی بود. میرزایی به میدان آمد و در چند دقیقه جریان بازی را تغییر داد. یک گل زیبا روی شوت از راه دور و گرفتن یک پنالتی برای آبی‌ها باعث شد او مرد طلایی تیمش باشد.

 

هافبک هجومی: فرشاد احمدزاده (سپاهان)

هافبک هجومی سپاهان امسال فصل خوبی در ترکیب این تیم پشت سر می‌گذارد و کمتر بازی از این تیم دیدیم که احمدزاده روی آن تاثیر مثبتی نداشته باشد. او مقابل هوادار هم با زدن یکی از سه گل تیمش و نفوذهای خوبش از نفرات خوب این بازی بود.

 

وینگر: مهدی ترابی (پرسپولیس)

هفته قبل اولین گل فصل را برای تیمش به ثمر رساند و این بار مقابل تراکتور ستاره تیمش بود که هم گلزنی کرد و هم پاس گل داد. آمادگی بالای ترابی خبر خوبی برای پرسپولیسی‌ها محسوب می‌شود.

 

وینگر: محمد عمری (پرسپولیس)

زوج طلایی ترابی در بازی با تراکتور بود که هم پاس او را تبدیل به گل کرد و هم خودش به او پاس گل داد تا حاصل این همکاری دو گل برای شاگردان یحیی گل محمدی باشد که توسط هنانوف به نتیجه پیروزی ختم شد.

 

مهاجم نوک: محمد عباس‌زاده (تراکتور)

اگرچه تراکتور بازی خانگی مقابل پرسپولیس را باخت ولی در بازنده سربلند این دیدار بود که توانست شکست نیمه نخست را به خوبی جبران کند. دو گل عباس زاده مقابل تیم سابقش می‌رفت این تیم را از شکست نجات دهد ولی بدشانسی شاگردان خمز مانع از این کار شد.

برچسب‌ها