کد خبر 163578
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳

ادامه کمک‌ها به خیریه‌های ارز دیجیتال با وجود روند نزولی بازار

ادامه کمک‌ها به خیریه‌های ارز دیجیتال با وجود روند نزولی بازار

با وجود کاهش قیمت‌‌ها در بازار ارز دیجیتال در بازار، کمک‌های نقدی برای کمک به قربانیان جنگ اوکراین و زلزله ترکیه و سوریه ادامه دارد.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ با وجود کاهش قیمت ارزهای دیجیتال و بازار گاوی، کمک‌های نقدی به موسسات غیرانتفاعی ارز دیجیتال برای کمک به قربانیان جنگ اوکراین و روسیه و همچنین زلزله‌زدگان ترکیه و سوریه ادامه دارد.

نقطه آغاز کمک‌های ارز دیجیتال

اززمانی که روسیه به اوکراین در فوریه 2022 حمله کرد، جامعه کریپتو کمک‌های خود به دولت اوکراین و سازمان‌های مردم‌نهاد این کشور را آغاز کردند. طبیعت بیت‌کوین، اتریوم و دیگر ارزهای دیجیتال باعث شد تا میلیون‌ها دلار جمع‌آوری شود. با وجود اینکه تاکنون، اهدای مبالغ به ا‌وکراین مورد توجه است، اما توجه برخی پروژ‌ه‌های ارز دیجیتال و سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز (DAO) به کمک‌رسانی مالی به کشور‌های زلزله زده ترکیه و سوریه جلب شده است.

آشنایی با شرکت مدیریت مبالغ خیریه ارز دیجیتال

یکی از شرکت‌های ارز دیجیتال در این زمینه فعالیت دارد، سازمان غیرانتفاعی Endoament با رده‌بندی 503C است که بر روی بلاکچین اتریوم قرار دارد و از سال 2019 آغاز به ‌کار کرده است. هدف اصلی این سازمان که از پرداخت مالیات معاف است، مدیریت و تشویق کمک‌های خیریه به شکل‌ ارزهای دیجیتال است.

برچسب‌ها