کد خبر 163573
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹

ابراهیم اسدی در گفتگو با «حیات»:

پرسپولیس یک گردنه مهم را در مسیر قهرمانی به سلامت رد کرد/ مقایسه پریرا با لوکادیا کار اشتباهی است

پرسپولیس یک گردنه مهم را در مسیر قهرمانی به سلامت رد کرد/ مقایسه پریرا با لوکادیا کار اشتباهی است

پیشکسوت پرسپولیس عقیده دارد برتری این تیم مقابل تراکتور در تبریز این تیم را تا حد زیادی به قهرمانی نزدیک کرده است.

ابراهیم اسدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تقابل پرسپولیس با تراکتور و برتری این تیم اظهار داشت: پرسپولیس یک بازی خیلی مهم را با پیروزی پشت سر گذاشت و شکست دادن تراکتور در تبریز کار راحتی نیست. تیم در نیمه اول توانست دست بالای بازی را داشته باشد و اختلاف را در همین نیمه رقم زد و توانست با برتری دو گله به رختکن برود ولی در نیمه دوم پرسپولیس به بازی دفاعی روی آورد و مالکیت توپ و میدان در اختیار تراکتور قرار گرفت و همین باعث شد بازی گره بخورد و به تساوی کشیده شود ولی خدا را شکر در دقایق پایانی هنانوف توانست کار را تمام کند و پرسپولیس با سه امتیاز به تهران برگشت.

وی افزود: اینکه پرسپولیس بعد از جلو افتادن عقب می‌کشد یک ضعف بزرگ است و نباید به این راحتی توپ و میدان را در اختیار حریف قرار دهد و پرس سنگین از خط جلو را در دستور کار داشته باشند که به این راحتی موقعیت در اختیار حریف قرار ندهند تا کارشان گره بخورد و برتری‌شان با تساوی تعویض شود و روز گذشته ممکن بود زحمات نیمه اول تیم بر باد برود

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: در این بازی عمری و ترابی عملکرد خیلی خوبی داشتند و هرکدام با یک گل و یک پاس گل کیفیت بالای بازی خودشان را نشان دادند و هنانوف هم نشان داد توانسته در مدتی که بازی نمی‌کرد آمادگی خودش را حفظ کند و در این چند هفته‌ای که به میدان رفته کیفیت بالای خودش را نشان داده و نفوذ و گلزنی در آن دقیقه از بازی نشان از آمادگی بدنی و ذهنی بالای یک بازیکن دارد.

اسدی در مورد کیفیت بازی پریرا و انتقاداتی که به او می‌شود هم توضیح داد: پریرا بازیکن خوبی است و در این چند هفته نشان داده هم پا به توپ است و هم به عقب بر می‌گردد و در کار تیمی مشارکت می‌کند و اگرچه نتوانسته گل بزند ولی کیفیت بازی خودش را نشان داده است. نمونه بارز کمک تیمی او لحظه ای است که از روی توپ پرید تا هم تیمی‌اش در موقعیتی بهتر بتواند گلزنی کند. پریرا کمی به خاطر مقایسه با لوکادیا تحت فشار است که این مقایسه درست نیست و در کل او را بازیکن با کیفیتی دیدم.

وی در مورد تاثیر غیبت گولسیانی روی خط دفاعی هم گفت: گولسیانی از بازیکنان کلیدی پرسپولیس است و نبودش به طور واضح انسجام خط دفاعی را از بین برده بود و اثرش را روی عملکرد تیم در بازی با تراکتور دیدیم. امیدوارم مشکلش هرچه سریع تر برطرف شود و به دیدارهای حساس هفته آینده برسد.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس یک بازی شش امتیازی را برد و این بازی از آن دیدارهایی بود که ممکن بود در آن امتیاز بدهد و به اصطلاح یک گردنه مهم در مسیر قهرمانی را به سلامت رد کرد. در ادامه اگر در بازی های مهم باقی مانده هم بتواند نتایج خوبی بگیرد قهرمانی در دسترس است و می‌تواند در پایان فصل جام را بالای سر ببرد.

برچسب‌ها