کد خبر 163469
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰

دکتر محمد مومنی در گفتگو با «حیات»:

برد بازی با گل گهر ما می‌تواند ما را به صدر جدول نزدیک کند/ اعلام شماره حساب خواسته خود هواداران بود

برد بازی با گل گهر ما می‌تواند ما را به صدر جدول نزدیک کند/ اعلام شماره حساب خواسته خود هواداران بود

عضو هیات مدیره استقلال در مورد مشکلات مالی باشگاه و اعلام شماره حساب باشگاه به هواداران صحبت کرد.

محمد مومنی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت این روزهای استقلال اظهار داشت: استقلال در هفته های اخیر نتایج خوبی گرفته و در بازی با نساجی هم اسیر بدشانسی شدیم و شایسته برد بودیم. باید چند گل می‌زدیم که در ضربات آخر کم دقت و بدشانس بودیم و البته گلی خوردیم که هر چند سال یک بار ممکن است رخ دهد. در کل دو امتیازی مقابل نساجی از دست دادیم که حقمان نبود ولی در بازی‌های بعدی جبران می‌کنیم.

وی افزود: بازی سختی مقابل گل گهر داریم ولی امتیاز میزبانی را در این بازی داریم که خیلی به ما در این بازی کمک می‌کند و با حمایت هواداران‌مان می‌توانیم دست پر از زمین خارج شویم و مثل بازی قبل با پیروزی بازی را به پایان برسانیم. سه امتیاز این دیدار خیلی مهم و حیاتی است و فکر می‌کنم این هفته بتوانیم فاصله را با صدر جدول کم کنیم. امیر قلعه‌نویی سرمربی این تیم است که شناخت خوبی از استقلال دارد ولی ما استقلال هستیم و می‌خواهیم که برنده از زمین خارج شویم.

محمد مومنی  عضو هئیت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: استقلال پس از پنج پیروزی پیاپی در لیگ برتر، هفته گذشته هم استحقاق برتری مقابل نساجی مازندران را داشت اما متاسفانه شانس با آبی‌پوشان یار نبود و به تساوی رسیدیم.

وی درباره اعلام شماره حساب در تارنما و کانال رسمی باشگاه استقلال نیز تاکید کرد: هواداران زیادی از اقصی نقاط کشور از باشگاه درخواست کرده بودند که شماره حساب اعلام کند تا آنها بتوانند به تیم محبوبشان کمک کنند و به همین علت باشگاه شماره حساب اعلام کرد.

عضو هئیت مدیره باشگاه استقلال اضافه کرد: همانطور که علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه، اعلام کرد هواداران سرمایه و صاحبان اصلی استقلال هستند و همین که این عزیزان استقلال را دوست دارند، بزرگ‌ترین کمک و حمایت از تیم است و مدیریت باشگاه هیچ چشم‌داشتی ندارد. همانطور که گفتم اگر شماره حساب اعلام شد فقط و فقط به واسطه اصرار هواداران بود و امیدوارم بتوانیم دل آنها را شاد کنیم.

مومنی با اشاره به بدهی استقلال به ساپینتو و اقدامات باشگاه هم گفت: متاسفانه این بدهی از سال‌های گذشته است که به وقتش پرداخت نشده و تبدیل به سنگ بزرگی شده که پیش روی باشگاه قرار گرفته است. مدیرعامل استقلال در این مدت تلاش‌های زیادی کرده و اقدامات موثری را برای باشگاه انجام داده است ولی باید بدانید مشکلات زیادی پیش رو داریم و امیدواریم برطرف شود.

وی با اشاره به اعلام شماره حساب از سوی باشگاه هم توضیح داد: این کاری نبود که موافق آن باشیم ولی اصرار هواداران باعث شد تصمیم بگیریم آن را انجام دهیم چرا که تماس های زیادی داشتیم که از ما چنین خواسته‌ای داشتند و برای همین این کار را انجام دادیم تا فردا از ما گلایه نکنند که چرا به خواست هواداران عمل نکردیم. به هر حال امیدوارم مساله بدهی استراماچونی حل شود.

برچسب‌ها