کد خبر 163389
۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶

پدر شهید عادل ناجی، خبرنگار شبکه العالم در گفتگو با «حیات»؛

رسانه ها زندگی شهدای مقاومت را به تصویر بکشند

رسانه ها زندگی شهدای مقاومت را به تصویر بکشند

پدر شهید عادل ناجی با بیان اینکه توجه دولت های مسلمان به خانواده شهدا، خارج از مرزها و محدودیت‌ها باعث خشنودی و دلگرمی آنهاست، گفت: از رسانه های دنیا خواستارم تا به دیدار خانواده شهدا بروند و زندگیشان را به تصویر بکشند.

به گزارش خبرنگار حیات؛ حفظ امنیت اقدام بزرگی است که اگر جوانان وطن از آن غافل شوند حتما خاکشان به یغما خواهد رفت و در دنیای امروز نشان دادن مدافع یا متجاوز بودن اقدام عظیمی است که هنر رسانه هاست. هنرمندان زیادی برای ادای حق به مدافعان کشورشان دست به قلم و دوربین شدند تا لحظاتی را به ثبت برسانند که عدالت را به جهانیان نشان دهند.

در همین خصوص پدر شهید عادل ناجی، خبرنگار شبکه العالم در گفتگو با خبرنگار ما گفت: شهید عادل ناجی در یکی از شب های ماه آگوست 2006 در سن 34 سالگی در حین ماموریت و در مسیر گفتگو با یکی از وزرای عراقی توسط تروریست ها مورد حمله و ترور قرار می گیرد.

وی افزود: توجه دولت های مسلمان به خانواده شهدا، خارج از مرزها و محدودیت‌ها باعث خشنودی آنها است و این امر منجر به تشویق جوانان می‌شود.

پدر شهید با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا مانند بذری است که برای نسل های آینده کاشته می شود، گفت: وقتی از خانواده های شهدا دیدار یا دعوت می شود اهل و عیال شهید دلگرم می شوند و احساس با ارزش بودن می کنند؛ از این رو از همه موسسات در همه ی کشورهای مسلمان می‌خواهم که به دیدار خانواده شهدای مظلومی بروند که کسی سراغی از آنها نمی گیرد اما خداوند به پاکی و خلوص آن شهید و خانواده اش نظر دارد.

پدر خبرنگار شبکه العالم خاطر نشان کرد: پسرم همیشه از خانواده‌های شهیدی که مسئولین به سراغ آنها نمی رفتند دلجویی و دیدار می‌کرد و حتما دعای خیر آنها باعث سعادت فرزندم شد، لذا تاکید و خواهش می کنم که همه مسئولین به یاد داشته باشند که مدافعان شهید برای حفظ امنیت بدون هیچ توقع و خواسته‌ای لباس رزم پوشیدند اما همه‌ آنها احترام و پاسداری از خانواده برایشان جایگاه ویژه‌ای داشت‌ که حتما بعد از شهادتشان نیاز به توجه شما به خانوادهایشان را دارند.

پدر شهید عادل ناجی با بیان اینکه همه شهدا فرزند من هستند، افزود: شهید عادل از شهدای رسانه بود و از رسانه های دنیا خواستارم تا به دیدار خانواده شهدا بروند و زندگیشان را به تصویر بکشند.

برچسب‌ها