کد خبر 163355
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸

کاظم محمودی در گفتگو با «حیات»:

حیف شد تماشاگران تراکتور از بازی با پرسپولیس محروم هستند/ هنوز هم می‌گویم قلعه نویی بهترین گزینه هدایت تیم ملی است

حیف شد تماشاگران تراکتور از بازی با پرسپولیس محروم هستند/ هنوز هم می‌گویم قلعه نویی بهترین گزینه هدایت تیم ملی است

پیشکسوت فوتبال در مورد دیدار حساس تراکتور و پرسپولیس و انتخاب سرمربی تیم ملی صحبت کرد.

کاظم محمودی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص دیدار تراکتور مقابل پرسپولیس اظهار داشت: این بازی از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است و هر دو تیم تلاش زیادی برای کسب سه امتیاز این بازی خواهند داشت. هم از لحاظ جدولی بازی مهمی است و به اصطلاح شش امتیازی محسوب می‌شود و هم برای هواداران دو تیم همیشه حساسیت بالایی داشته است و دوست دارند تیم محبوبشان ببرد و از همین رو می‌گویم بازی مهمی در پیش است و امیدوارم جذابیت بالایی هم داشته باشد.

وی افزود: تراکتور در فرم خیلی خوبی قرار گرفته و از وقتی آقای خمز آمده نتایج و عملکرد تیم گواه این موضوع است. 5 بازی و 4 برد و یک تساوی نشان از آمادگی بالای تیم و شرایط خوبش دارد و به جرئت می‌گویم اگر تراکتور موفق شود پرسپولیس را شکست دهد به جمع مدعیان قهرمانی اضافه خواهد شد و برای بازی 3 هفته آینده با سپاهان هم روحیه مضاعفی پیدا خواهد کرد. امیدوارم تراکتور شرایط خوبی داشته باشد و بتواند برنده بازی شود.

پیشکسوت فوتبال در ادامه گفت: از سوی دیگر نباید کتمان کرد پرسپولیس هم از تیم‌های خوب فوتبال ایران است و بازیکنان با کیفیتی دارد. آنها هرچند در هفته‌های اخیر فراز و نشیب داشتند ولی بازهم شکست دادن این تیم کار راحتی نیست و اگر تراکتور موفق شود این تیم را شکست دهد کار بزرگی انجام داده است.

محمودی در مورد نبود تماشاگران در این دیدار هم خاطرنشان کرد: متاسفانه در دیدار سال گذشته دو تیم شیطنت برخی بازیکنان باعث شد جو بازی ملتهب شود و فدراسیون محرومیتی اعمال کند که به ضرر هر دو تیم است. تماشاگران در این بازی هم می‌توانستند به جذابیت بازی کمک کنند و هم قدرت تراکتور با حضور آنها افزایش پیدا می‌کرد و حیف شد که حضور آنها در این بازی ممنوع است.

وی در رابطه با انتقال اسدی به خط حمله و آقای گلی این بازیکن تا اینجای لیگ هم توضیح داد: من به خود اسدی هم گفتم وقتی چند سال قبل تراکتور بود نباید این تیم را ترک می‌کرد و اگر می‌ماند الان بازیکن فیکس تیم ملی بود. امسال هم واقعاً در پست های مختلف برای تراکتور بازی کرده و همیشه مفید بوده است و به نظرم او در کنار اخباری مستحق حضور در جام جهانی بودند. اسدی و صفا هادی و بازیکنانی مثل قنبری که کیفیت خوبی از خودشان نشان می‌دهند در زمان بردیف این شرایط را نداشتند و این کیفیت کار بالای خمز را نشان می‌دهد.

محمودی در پایان در مورد انتخاب سرمربی جدید تیم ملی که خیلی طولانی شده است هم گفت: ما در مورد بازگرداندن آقای کی‌روش اشتباه کردیم و ضررش را هم دیدیم و نباید با یک انتخاب اشتباه دیگر مجدداً باعث شویم تیم ملی متضرر شود. بهترین گزینه در حال حاضر گزینه ایرانی با کاریزما و با تجربه است و در کنارش یک تمرین دهنده خوب خارجی که بتوانند یک مجموعه خوب تشکیل دهند. هنوزهم بهترین گزینه را امیر قلعه‌نویی می‌دانم. چند گزینه جوان هم معرفی شدند که مربیان خوبی هستند ولی نیاز به تجربه بیشتر دارند.

برچسب‌ها