کد خبر 163346
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸

رئیس مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر مطرح کرد؛

تجلیل از دانش آموزان خانه ریاضی / اهدای جوایز برتر جشنواره اندیشه تحول در فردا

تجلیل از دانش آموزان خانه ریاضی /  اهدای جوایز برتر جشنواره اندیشه تحول در فردا

رئیس مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر گفت: روز آینده در 3 بخش اهدای جوایز، جشنواره صعود، اهدای جوایز برتر جشنواره اندیشه تحول و تجلیل از دانش آموزان خانه ریاضی را داریم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ عادل مهری رئیس مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در نشست خبری خود که صبح امروز 13 اسفند ماه برگزار شد اظهار کرد: روز آینده در 3 بخش اهدای جوایز، جشنواره صعود، اهدای جوایز برتر جشنواره اندیشه تحول و تجلیل از دانش آموزان خانه ریاضی را داریم.

وی با اشاره به جشنواره اندیشه تحول افزود: در جشنواره اندیشه تحول بهمن ماه فراخوانی داشتیم که 90 طرح ارائه و 60 طرح انتخاب و طرح‌ها داوری شدند تا نتایجی به دست آمد و روز آینده به 10 نفر اول این جشنواره جوایزی اهدا می‌شود.

رئیس مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر با اشاره به اهدای جوایز به دانش اموزان خانه ریاضی گفت: در موضوع خانه ریاضی، در زمینه تقویت و آموزش دانش اموزان برنامه ریزی شده بود و استعدادهای خوبی از خانواده های ایثار گر شناسایی شده و دانش آموزان خود را تحت نظر خانه ریاضی برای مسابقه اردیبهشت ماه آماده خواهند کرد.

مهری بیان کرد: روز آینده از دانش اموزان برتر این حوزه تجلیل می‌شود.

رئیس مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر گفت: در مرکز دانش پژوهان در دستور کار داریم که ایثارگران و صاحبان طرح و ایده استارتاپی را به واحد های پولی بنیاد مانند صندوق اشتغال و کار آفرینی و سازمان اقتصادی کوثر معرفی کنیم تا از ایثارگران این حوزه حمایت شود.

مهری بیان کرد: توسط مرکز شناسایی انجام می‌شود و صندوق اشتغال و سازمان اقتصادی کوثر حمایت مالی می‌کنند.

وی با بیان اینکه تعامل با پارک علم و فناوری استان‌ها را داریم افزود: در آینده نزدیک موضوع ثبت شرکت دانش بنیان این افراد را خواهیم داشت. نزدیک به 25 طرح که محصولات آن ها تجاری شده را معرفی میکنیم تا ثبت شرکت دانش بنیانی را بگیرند.

رئیس مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر گفت: برج فناوری را قرار است تجهیز کنیم تا بخش های مختلفی در این مکان حضور داشته باشند. یکی از موضوعات مهم، اکوسیستم مربوطه در حوزه استارتاپ ها است و ما در مرکز دانش پژوهان باید شناسایی، پرورش و معرفی افراد خلاق را داشته باشیم.

مهری با بیان اینکه از توان خوب استارتاپ های ایثارگری برای رفع نیاز ایثارگران استفاده خواهیم کرد گفت: برج فناوری فضایی برای حضور شرکت های زیاد نیست، در این مجموعه شرکت های شتاب دهنده و بخش های مختلفی حضور پیدا خواهند کرد.

وی افزود: دانشگاه شاهد، دانشگاه آزاد، سازمان اقتصادی کوثر و … اعلام آمادگی کرده اند تا فضای لازم را برای این افراد قرار دهند.

برچسب‌ها