کد خبر 163343
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹

رئیس دانشگاه فرهنگیان در همایش تربیت و معلمان آینده مطرح کرد؛

تربیت معلم آینده استراتژی دانشگاه فرهنگیان است

تربیت معلم آینده استراتژی دانشگاه فرهنگیان است

رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشگاه فرهنگیان با دانشجومعلمان به ایران خون می رساند و به کشوری جریان ساز تبدیل می‌شود. 

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ رضامراد صحرایی رئیس دانشگاه فرهنگیان در همایش تربیت و معلمان آینده و تحلیل از دانشجو معلمان برتر و سرآمد دانشگاه فرهنگیان که صبح امروز 13 اسفند ماه برگزار شد اظهار کرد: امروز به مناسب میلاد حضرت علی اکبر به نام جوانان نام گذاری شده که مایه خرسندی است در کنار دانشجومعلمان جوان و برتر هستیم. 

وی افزود: بیش از 500 دانشجو، از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مقام برتر کشوری دارند و 150 نفرشان نیز در رشته های مختلف و در کانون‌ها نشان دانشگاهی و کشوری دارند. در تحولات فوق العاده سریعی که در حال رخ دادن است، تنها فردی که جايگزين ندارد معلم است. 

وی با بیان اینکه البته معلمی که نه فقط به امر آموزش بلکه به تربیت نیز می‌پردازد گفت:  تربیت معلم آینده استراتژی دانشگاه فرهنگیان است، دانشگاه فرهنگیان با دانشجومعلمان به ایران خون می رساند و به کشوری جریان ساز تبدیل می شود. 

صحرایی بیان کرد: نشان معلم برتر، نماد فردی است که دو دستش را باز کرده که شبیه کتاب هم شده و جهتش به سمت آینده است و از سال بعد به دانشجومعلمان برتر اعطا می‌شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه معلمان نمی‌میرند و با آغاز هر مهر ماه باز تولید می شوند گفت: معلم آینده هم فناوری ها، هم روش ها و نحوه گفت و گو با آدم های آینده را می داند. چالش امروز تعلیم و تربیت این است که معلمان و دانش آموزان ارتباط خوب با هم را نمی‌دانند. معلم آینده اما هر لحظه تجدیدپذیر است.

برچسب‌ها