کد خبر 163316
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴

مجری طرح کالابرگ الکترونیک در گفتگو با «حیات» خبر داد؛

سراسری شدن اجرای طرح کالا برگ الکترونیک در کشور با رفع موانع

سراسری شدن اجرای طرح کالا برگ الکترونیک در کشور با رفع موانع

«کاشف» گفت: با رفع ایرادات موجود در طرح کالابرگ الکترونیک از سوی کارشناسان در طرح  پایلوت، دولت برای تک‌تک استانها در این خصوص برنامه‌ریزی کرده و سایر استانها طبق برنامه ارائه شده از سوی دولت، به زودی می‌توانند از این طرح بهره‌مند شوند.

«کاشف» مجری طرح کالابرگ الکترونیک، در مصاحبه با خبرنگار اقتصادی حیات، تصریح کرد: طرح توزیع کالابرگ الکترونیکی مبتنی بر یارانه، یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم برای بهبود وضعیت اقتصادی شهروندان، بخصوص قشر کارگری جامعه است.

وی با اشاره به اینکه طرح مورد نظر، در آستانه‌ اجرای سراسری قرار دارد، افزود: این طرح در چهار استان‌ هرمزگان، گیلان، مرکزی و قزوین به صورت آزمایشی در حال اجرا است.

کاشف با اشاره به اینکه به خاطر تبلیغات کم در خصوص این طرح، بسیاری از مردم  اطلاعی از چگونگی کارکرد این کالابرگ‌ ندارند، افزود: تمامی یارانه بگیران می‌توانند چند روز زودتر از موعد دریافت یارانه با توجه به اینکه کارت کالابرگ الکترونیک آنها شارژ شده است، اقدام به تهیه کالای اساسی مورد نیاز خود کنند.

وی در خصوص اجرایی شدن این طرح در سایر استانها، تصریح کرد: با رفع ایرادات موجود در این طرح از سوی کارشناسان در طرح  پایلوت، دولت برای تک تک استانها در این خصوص برنامه‌ریزی کرده و سایر استانها طبق برنامه ارائه شده از سوی دولت، به زودی می‌توانند از این طرح بهره‌مند شوند.

کاشف در پایان با اشاره به اختیاری بودن استفاده از این طرح برای شهروندان، افزود: تا سیاست‌های لازم در خصوص ارائه کالا‌برگ به سراسر کشور تدوین نشود، نمی‌توان تبلیغات گسترده‌ای در خصوص آن انجام داد.

برچسب‌ها