کد خبر 163208
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور در گفتگو با حیات خبر داد؛

«ما متحدیم» شعار امسال راهیان نور

«ما متحدیم» شعار امسال راهیان نور

سرهنگ امیریان از آمادگی یادمان های دفاع مقدس در استان خوزستان به منظور پذیرایی از کاروان های راهیان نور خبر داد و گفت: شعار محوری امسال راهیان نور «ما متحدیم» است. 

سرهنگ مهدی امیریان دبیر ستاد مرکزی راهیان نور در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات در خصوص آمادگی یادمان های کشور برای میزبانی از عملیات راهیان نور گفت: راهیان نور جریانی پویا و زنده است که هیچ وقت تمام نمی شود. پس از عبور از بحران کرونا، امسال از مهرماه سال جاری راهیان نور دانش آموزی آغاز شده است و یادمان ها در استان خوزستان آمادگی کامل برای پذیرایی از این کاروان ها را دارند.
 

وی با بیان اینکه ستاد مرکزی راهیان نور در حال آماده سازی بسترهای سفر راهیان نور نوروزی سال 1402 است، افزود: در این ایام بیشترین حجم زائران در یادمان ها حضور خواهد داشت. تمام تلاش راهیان نور تکریم شهدا، حفظ ارزش ها و آثار دفاع مقدس و پیشبرد مسیر گذشته راهیان نور با قدرت تمام است؛ البته اصلاحات و نوآوری هایی نیز در این زمینه در دستور کار قرار دارد. 

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور به بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: همانطور که حضرت آقا فرمودند «دفاع مقدس یک تابلوی بزرگ است که هر قدر به آن نزدیکتر شویم بیشتر به عظمت آن پی میبریم» بنابراین ما با پازل و قطعاتی روبرو هستیم که باید در این مسیر برای یادمان ها تعریف نقش کنیم. 

سرهنگ امیریان ادامه داد: شعار امسال در راهیان نور «ما متحدیم» است. با توجه به شرایط خاصی که کشور گذراند و تاکید رهبری نسبت وحدت و انسجام ملی این شعار انتخاب شد و هفته آینده از طرح آن رونمایی می شود. 

وی بالاترین اولویت برای برگزاری راهیان نور را سفری امن و ایمن دانست و افزود: تامین امنیت، محور اصلی برگزاری این سفراست و در این رابطه دو کمیته امنیتی ـ انتظامی و بهداشت و درمان با ما در تلاش و همکاری هستند. 

امیریان در پایان گفت: ستاد شهید باقری و ستاد شهید صیاد شیرازی جهت راهبری در خدمت مردم هستند. روز 20 اسفند، مراسم روز ملی راهیان نور با حضور مقامات و مسئولین جشنواره رهاورد سرزمین نور در استان خوزستان برگزار میشود و در تلاش برای اکران فیلم اتاقک گلی در این ایام هستیم. تمام سعی خود را برای اعزام حداکثری خواهیم کرد و امیدواریم همه اقشار جامعه خصوصا جوانها در این عملیات فرهنگی شرکت کنند.

برچسب‌ها