کد خبر 163185
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷

مهدی پاشازاده در گفتگو با «حیات»:

استقلال هنوز فرصت رسیدن به صدر و قهرمانی را دارد/ قلعه‌نویی گزینه مناسبی برای هدایت تیم ملی بود

استقلال هنوز فرصت رسیدن به صدر و قهرمانی را دارد/ قلعه‌نویی گزینه مناسبی برای هدایت تیم ملی بود

پیشکسوت فوتبال عقیده دارد دو امتیازی که استقلال مقابل نساجی از دست داد این تیم را از شانس قهرمانی لیگ برتر دور نکرده است.

مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت این روزهای استقلال اظهار داشت: استقلال در هفته‌های اخیر مسیر خودش را پیدا کرده بود و با 4 برد پیاپی در لیگ برتر و همچنین برد بازی اخیر در جام حذفی نشان داد روی فرم خوبی قرار دارد و با یک تساوی مقابل نساجی نمی‌توان عملکرد تیم را زیر سوال برد چرا که به هر حال نمی‌شود همه بازی‌ها را پیروز شد و بالاخره باخت و تساوی هم از راه می‌رسد.

وی افزود: استقلال مقابل نساجی هم عملکرد خوبی داشت و علاوه بر گلی که زد موقعیت‌های خوبی هم روی دروازه نساجی خلق کرد و از طرفی گلی که دریافت کرد ضربه‌ای بود که واقعاً خیلی استثنایی بود و این را هم می‌شود روی بدشانسی گذاشت ولی خب با هر حال استقلال همچنان مشکل تمام کنندگی دارد و باید روی این موضوع بیشتر کار شود. حتی در هفته‌هایی که این تیم پیروز می‌شد هم فرصت های زیادی سوخته می‌شد و چندین موقعیت ایجاد می‌شد تا یکی از آنها به گل برسد.

پیشکسوت استقلال در ادامه گفت: اتفاق خوبی که رخ داد این بود که سپاهان هم این هفته با تساوی به کارش پایان داد تا فاصله استقلال با صدر بیشتر نشود. هرچند کار برای رقابت با سپاهان و پرسپولیس سخت تر شده ولی هنوز استقلال را مدعی جدی قهرمانی می‌دانم و چیزی از دست نرفته است و این تیم به اندازه دو رقیب خودش برای قهرمانی شانس دارد و اگر با همین روند ادامه دهد می‌تواند در پایان فصل از عنوان قهرمانی خودش دفاع کند.

پاشازاده در مورد انتخاب سرمربی جدید تیم ملی هم عنوان کرد: هر روز یک خبر منتشر می‌شود و مشخص نیست فدراسیون تصمیم دارد از سرمربی داخلی استفاده کند یا خارجی. در میان گزینه‌های داخلی امیر قلعه‌نویی از لحاظ کاریزما و تجربه توانایی اداره تیم ملی را داشت ولی تصمیم گرفت انصراف دهد. گزینه‌های خارجی هم باید دید چه افرادی هستند و روزمه شان چیست و اینکه در فرصت کم باقی مانده تا جام ملت‌ها می‌توانند حضور مفیدی داشته باشند یا نه.

برچسب‌ها