کد خبر 163182
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳

شماتیک/ تیم منتخب هفته بیست و یکم لیگ برتر: تراکتور با بیشترین سهم

شماتیک/ تیم منتخب هفته بیست و یکم لیگ برتر: تراکتور با بیشترین سهم

تیم تراکتور بیشترین سهم را در تیم منتخب هفته بیست و یکم لیگ برتر دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر با انجام 8 دیدار در سه روز مختلف پیگیری شد و به پایان رسید و طی آن تغییراتی در جدول لیگ برتر اعمال شد. در این میان برخی بازیکنان مثل همیشه در ترکیب تیم خود عملکرد موثری داشتند که تیمی منتخب از این نفرات را تشکیل دادیم. تراکتور با دو بازیکن به همراه سرمربی خود بیشترین سهم را در این چینش دارد.

 

دروازه‌بان: علیرضا بیرانوند (پرسپولیس)

گلر پرسپولیس روز خوبی مقابل نفت مسجد سلیمان داشت و به تیمش در مسیر برتری پرگل مقابل نفت مسجد سلیمان کمک بسزایی کرد. اوج کار او مهار پنالتی در این دیدار بود که اجازه نداد کار برای سرخپوشان گره بخورد.

 

مدافع چپ: وحید امیری (پرسپولیس)

حضورش در پست دفاع چپ خوب و موثر بود علاوه بر عملکرد دفاعی کم نقص توانست پایه گذار گل اول تیمش باشد و پاس گل سوم این تیم را هم بدهد تا ستاره تیمش در این دیدار لقب بگیرد.

 

مدافع میانی: هادی محمدی (تراکتور)

بخشش محرومیت او به سود تراکتور تمام شد و توانست مقابل صنعت نفت یک مدافع میانی خوب و مستحکم با عملکردی کم نقص در اختیار داشته باشد. محمدی توپ‌های هوایی ارسالی روی دروازه تراکتور را به خوبی برگشت داد.

 

مدافع میانی: عارف آغاسی (فولاد خوزستان)

مدافع میانی فولاد هم روز درخشانی در اولین دیدار با هدایت منصوریان در ترکیب فولاد داشت و هم روی زمین و هم روی هوا عملکرد کم اشتباهی از خودش نشان داد تا تک گل فولادی‌ها زمینه ساز برتری این تیم شود.

 

مدافع راست: آرمان اکوان (ذوب آهن)

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن نماینده تیمش در هفته‌ای است که طلسم 9 بازی بدون برد این تیم شکسته شد و توانست مقابل مس کرمان با یک گل به پیروزی برسد. مدافع جوان ذوبی‌ها نشان داد از آینده روشنی در این تیم و فوتبال ایران برخوردار است.

 

هافبک دفاعی: ایوب کلانتری (نساجی)

هافبک با تجربه نساجی که فصل فوق العاده‌ای در این تیم سپری می‌کند بازهم گره گشای کار تیمش شد. علاوه بر بازی تخریبی خوبش در مسیر طراحی حملات استقلال، با یک شوت استثنایی دروازه آبی ها را باز و نوار پیروزی‌های این تیم را قطع کرد.

 

هافبک دفاعی: محمود قائد رحمتی (آلومینیوم)

بعد از 5 هفته غیبت در ترکیب آلومینیوم بازگشت باشکوهی به ترکیب این تیم داشت و توانست روی موقعیتی که در اختیارش قرار گرفت با یک ضربه زیبا و کم نقس دروازه نیازمند را باز کند و دو امتیاز حساس از تیم صدرنشین در حساس‌ترین مقطع فصل بگیرد.

 

هافبک هجومی: امید نورافکن (سپاهان)

به خوبی در انتقال به یک خط جلوتر از پست تخصصی خودش در دفاع چپ جا افتاده و مقابل آلومینیوم هم ستاره تیمش بود و بارها روی دروازه حریف خطر ایجاد کرد و در نهایت یک پاس گل به عیسی مرادی داد تا مانع شکست تیمش شود.

 

هافبک هجومی: نوید عاشوری (گل گهر)

بازی خوب و روانی مقابل پیکان از خودش به نمایش گذاشت و مزد این بازی خوب را هم در کنار موقعیت‌هایی که برای مهاجمان تیم ایجاد کرد با زدن یکی از دو گل این دیدار گرفت تا از خوب های هفته لقب بگیرد.

 

مهاجم: رضا شکاری (گل گهر)

نا امیدی قلعه‌نویی از مهاجمان تخصصی تیمش در این فصل باعث شده رضا شکاری به خط حمله منتقل شود و آمار خوبی هم تا اینجا به نمایش گذاشته که زدن یکی از دو گل بازی با پیکان هم از جمله آن بوده است.

 

مهاجم: ارسلان مطهری (استقلال)

مهاجم استقلال هم این روزها در شرایطی که حتی روز خوب این تیم نباشد برای آبی ها گلزنی می‌کند و اعتماد ساپینتو را در خط حمله جلب کرده است. مطهری فرصت این را داشت که گل‌های بیشتری هم به ثمر برساند که با بدشانسی از دست رفت.

 

مهاجم نوک: رضا اسدی (تراکتور)

عملکرد شگفت انگیز خمز در تراکتور ویژگی‌های مخصوص به خودش را دارد که یکی از آنها انتقال رضا اسدی به خط حمله بود و نتیجه اش آقای گلی او تا اینجای فصل است. اسدی با دو گلی که به صنعت نفت زد ستاره هفته بیست و یکم لیگ برتر است.

 

سرمربی: پاکو خمز (تراکتور)

سرمربی اسپانیایی به خوبی تیم مورد نظرش را در شمال غرب ایران ساخته و آن را بار دیگر تبدیل به یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ برتر کرده است که اگه این روند ادامه پیدا کند این تیم ضلع چهارم رقابت قهرمانی قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها