کد خبر 163097
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲

مادر شهید سجاد محمد در گفتگو با «حیات»:

فرزند شهیدم زندگیش را برای ثبت مقاومت حافظان امنیت گذاشت

فرزند شهیدم زندگیش را برای ثبت مقاومت حافظان امنیت گذاشت

مادر شهید رسانه جبهه مقاومت گفت که فرزند شهیدم زندگیش را برای ثبت مقاومت حافظان امنیت گذاشت.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات؛ خداوند امنیت را در کنار سلامتی بزرگترین نعمت برای مخلوقاتش می داند. شهدا حافظان امنیت اند که با از خود گذشتگی زمینه ساز نهادینه شدن امنیت در کشورهایشان می شوند. شهدای رسانه را نیز باید از امنیت آفرینانی دانست که با قلم و دوربین خود حقایق را بیان کردند.

شهدای رسانه با هدف پوشش اخبار، رشادت‌ها و دلیرمردی‌های مدافعان حریم و حرم در مسیری گام گذاشتند تا طی آن بتوانند عظمت و رشادت فرزندان اسلام را به جهانیان نشان دهند. 

در همین خصوص مادر شهید سجاد محمد، فیلمبردار رسانه عتبه حضرت عباس در گفتگو با خبرنگار ما گفت: فرزندم از کودکی به کار رسانه علاقه مند بود و علاقه وافری نیز به فرزندان شهدا داشت. 

وی افزود: سجاد وقتی وارد کار رسانه شد متاهل و دارایی سه فرزند بود و بدلیل علاقمندی به فرزندان شهید راهش را برای ثبت مقاومت و مبارزان حافظان امنیت گذاشت تا با به تصویر کشیدن صحنه های رزم خاطراتی از پدران، فرزندان شهدا را برای آنان حفظ کند.
مادر شهید خاطر نشان کرد: سجاد محمد در سن  28 سالگی در سال 2021 در حین اعزام به مناطق جنگی در یک تصادف به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه حفظ و یاد شهدای رسانه در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت موثر است، گفت: یاد شهدای رسانه، احساس ارزشمند بودن آنان را به ما القا می کند؛ به گونه ای که انگار شهدای ما در کنارمان هستند.

برچسب‌ها