کد خبر 163079
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰

محمد نصرتی در گفتگو با «حیات»:

خمز دو هفته زودتر به تراکتور آمده بود الان در کورس بودیم/ مقابل پرسپولیس به هوادارنمان احتیاج داریم

خمز دو هفته زودتر به تراکتور آمده بود الان در کورس بودیم/ مقابل پرسپولیس به هوادارنمان احتیاج داریم

مربی تیم فوتبال تراکتور در مورد شرایط این تیم و تقابل حساس هفته آینده با پرسپولیس صحبت کرد.

محمد نصرتی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تقابل تراکتور مقابل صنعت نفت و برتری این تیم اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و البته کار سختی هم مقابل صنعت نفت داشتیم. آنها تیم خوبی هستند و عملکرد خوبی داشتند و برای رهایی از انتهای جدول هم خیلی تلاش کردند و با توجه به چیزی که از آنها در بازی دیدم واقعاً جایگاهشان آنجای جدول نیست. در کل بازی خوبی بود و بازیکنان در زمین به خوبی خواسته‌های آقای خمز و کادرفنی را در زمین پیاده کردند و مستحق این نتیجه‌ای که رقم خورد بودیم.

وی در مورد نتایج خوب تراکتور در هفته‌های اخیر گفت: از زمانی که آقای خمز روی کار آمدند به خوبی روی این تیم کار شد و روی تک تک بازیکنان و پست ها و تاکتیک‌های فردی و تیمی به خوبی کار شد و تمرینات تاکتیکی بر اساس آن طراحی شد و خیلی زود به چیزی که مد نظرمان بود رسیدیم و با وجود مشکلات زیادی که در این بین از جمله محرومیت و مصدومیت بد موقع بازیکنان گریبان‌گیرمان شد ولی توانستیم به خوبی شرایط خوب را به تراکتور برگردانیم. حمایت‌های هواداران تراکتور که مثل همیشه پشت تیم ما بودند و البته حمایت‌های مالک باشگاه آقای زنوزی و مدیرعامل باشگاه هم خیلی به ما کمک کرد و همه شرایط برای موفقیت تیم فراهم شده و باید از همه در این راه تشکر کرد.

مربی تراکتور در ادامه عنوان کرد: فکر می‌کنم در شرایط خوبی قرار گرفتیم و اگر خمز 2-3 هفته زودتر به تراکتور آمده بود الان در جدول شرایط خیلی بهتری داشتیم و در کورس قهرمانی قرار گرفته بودیم. امیدوارم این روند برای تراکتور ادامه پیدا کند و در هفته‌های باقی مانده با کسب بهترین نتایج ممکن هواداران را خوشحال کنیم.

نصرتی در رابطه با تقابل حساس هفته آینده با پرسپولیس هم توضیح داد: بازی سختی داریم و پرسپولیس از مدعیان اصلی قهرمانی و از تیم‌های پرمهره و قدرتمند لیگ برتر محسوب می‌شود و امتیاز این بازی برای هر دو تیم مهم است. ما در فرم آمادگی خوبی قرار داریم و این بازی میزبان هستیم و اگر اجازه دهند از حضور تماشاگران‌مان در این بازی استفاده کنیم خیلی به سود ما خواهد شد و به حمایت پرشورها در این بازی نیاز داریم تا قدرت مضاعفی پیدا خواهیم کرد.

برچسب‌ها