کد خبر 163028
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲

در گفتگوی «حیات» با علیرضا علیا دوبلور،بازیگر و مجری کشورمان مطرح شد؛

فیلم/ شهرام عبدلی فردی خاکی، مردمی، دلسوز و همیشه با انرژی بود

فیلم/ شهرام عبدلی فردی خاکی، مردمی، دلسوز و همیشه با انرژی بود

علیرضا علیا گفت: افراد زیادی که با شهرام  کار کردند و یا اهالی سینما به‌خصوص بازیگران و عوامل تئاتر این را به یاد دارند که شهرام بسیار خاکی، مردمی، دلسوز و همیشه با انرژی بود.

علیرضا علیا بازیگر، دوبلور و مجری کشورمان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی  حیات گفت: از بیست و نه بهمن که حال شهرام عبدلی بد شد و در بیمارستان قائم مشهد بستری شد همه اهالی سینما  از جمله من و دیگر دوستانش بسیار ناراحت شدیم، همه متصور بر این بودیم  که شهرام خیلی خوب و سلامت می‌شود و با پای خودش از بیمارستان مرخص خواهد شد.

وی افزود: متأسفانه در ششم اسفند سه هفته مانده به سال نو این گوهر گران‌بها و بازیگر ارزشمند و مردمی را از دست دادیم از همین‌جا به جامعه سینمایی، خانواده محترمش و اهالی سینما، تلویزیون و هنر به ‌طورکلی تسلیت و تعزیت می‌گویم.

 بازیگر کشورمان گفت: من و شهرام عبدلی در سریال‌ها و کارهایی مثل سریال تبریز درمه، تکیه بر باد، سریال طلا و دو تله فیلم در دهه‌ی هشتاد کارمشترک داشتیم.

وی با بیان ویژگی های شخصیتی مرحوم شهرام عبدلی ادامه داد: شهرام عبدلی فردی بسیار طناز، بذله‌گو، شوخ و درعین‌حال مهربان، صمیمی، مردمی، دلسوز و شفیق بود. البته برای دیگران این موضوع تصور نشود که چون شهرام عبدلی از دار دنیا رفت این را بگوییم که ما ایرانی ها تا یک نفر از دنیا فوت می‌کند با ماضی بعید از او  صحبت می‌کنیم، بلکه افراد زیادی که با شهرام  کار کردند و یا اهالی سینما به‌خصوص بازیگران تئاتر و دیگر عوامل این را به یاد دارند که شهرام بسیار خاکی، مردمی، دلسوز و همیشه با انرژی بود.

علیا گفت: بعضی‌ها تصور بر این می‌کنند که بازیگر می‌خواهد بازی خودش را به نمایش بگذارد و خودش بیشتر دیده شود درحالی‌که شادروان شهرام عبدلی هدفش این بود که از هر فردی بازی خوبی در تصویر دیده و ارائه شود.

گزارش از حدیث ورناصری

برچسب‌ها