کد خبر 163018
۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵

رئیس صدا و سیما در گفتگو با «حیات»؛

معرفی و تبین سیره شهدای اهل قلم و رسانه اقدامی شایسته است

معرفی و تبین سیره شهدای اهل قلم و رسانه اقدامی شایسته است

پیمان جبلی با اشاره به شهدای رسانه کشورهای محور مقاومت گفت: اصحاب رسانه همیشه در خطوط مقدم حضور داشته اند و صحنه های رشادت مجاهدان و رزمندگان را به تصویر کشیده و می کشند، لذا معرفی و تبین سیره شهدای اهل قلم، دوربین و رسانه اقدامی است که می بایست به آن پرداخته شود. 

پیمان جبلی رئیس صدا و سیما در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات با اشاره به شهدای رسانه کشورهای محور مقاومت گفت: شهدای رسانه مسیری پر برکت و پر افتخار را شروع کردند لذا معرفی و تبین سیره شهدای اهل قلم، دوربین و رسانه اقدامی است که می بایست به آن پرداخته شود. 

وی افزود: همکاران ما و اصحاب رسانه همیشه در خطوط مقدم حضور داشته اند و صحنه های رشادت مجاهدان و رزمندگان را به تصویر کشیده و می کشند اما خودشان هیچ گاه دیده نمی شوند از این رو باید برنامه مدونی برای نمایش این مجاهدت‌ها فراهم کنیم.

رئیس صدا و سیما با بیان اینکه باید شهدای مقاومت را به جامعه بشناسانیم، گفت: شهدای رسانه با هدف والا، راه مقاومت و روایت مظلومیت خود را پشت دوربین های ثبت خاطرات نگاه داشتند تا راهی پر افتخار را به تصویر بکشند. توصیه می کنم تا حوزه رسانه نام شهدای رسانه را بشناسد و به جامعه بشناساند.

جبلی گفت: امنیت امروز ما مدیون از خود گذشتگی شهدا است لذا صدا وسیما تمام تلاش خود را برای زنده نگاه داشتن یاد و راه شهدا بخصوص شهدای عرصه رسانه انجام خواهد داد.

برچسب‌ها