کد خبر 163014
۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

رئیس پلیس راهور:

51 درصد جانباختگان در تصادف اولیه جان خود را از دست می‌دهند

 51 درصد جانباختگان در تصادف اولیه جان خود را از دست می‌دهند

رئیس پلیس راهور گفت: 51 درصد جانباختگان در تصادف اولیه جان خود را از دست می‌دهند و شش درصد در حین انتقال و 43 درصد در بخش تروما و بیمارستانی جان خود را از دست می‌دهند.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، هفدهمین همایش سراسری مدیران راهور فراجا صبح امروز با حضور سردار کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور فراجا، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر و مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و جمعی از فرماندهان انتظامی راهور سراسر کشور در محل شهرک آزمایش، سالن همایش نورالرضا برگزار شد.

سردار کمال هادیانفر در هفدهمین همایش سراسری مدیران راهور فراجا با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و تبریک اعیاد شعبانیه گفت: آنچه که به عنوان اهداف اصلی نشست دنبال می‌کنیم، مدیریت کلان ترافیک در کشور و تسهیل ترددات در ایام پیک است.

رئیس پلیس راهور با اشاره به ارائه خدمات بیش از 72 میلیون خدمت در سال جاری در پلیس راهور به مردم گفت: در ایام مختلف این جمع حاضر به اتفاق هفت دستگاه دیگر به طور شبانه روز در حال انجام وظیفه است و کاری که این دستگاه‌ها انجام می‌دهند در طول سال تعطیل‌بردار نیست.

وی اظهار کرد: در برنامه ششم توسعه 31 درصد کاهش تلفات پیش بینی شده که به لطف خداوند متعال در طول سه ساله اخیر تقریباً به 95 درصد از این هدف‌گذاری دست پیدا کردیم و در برنامه هفتم باید 50 درصد کاهش را پیش بینی کنیم.

هادیانفر خاطرنشان کرد: 32 دستگاه در حوزه کاهش تلفات ناشی از تصادفات نقش دارند و مطالبه ما این است که این دستگاه‌ها وارد میدان شوند تا بتوانیم به هدف‌گذاری انجام شده دست پیدا کنیم.

رئیس پلیس راهور در ادامه عنوان کرد: 51 درصد جانباختگان در تصادف اولیه جان خود را از دست می‌دهند و شش درصد در حین انتقال و 43 درصد در بخش تروما و بیمارستانی جان خود را از دست می‌دهند.

برچسب‌ها