به گزارش گروه اجتماعی حیات، حسین دیانتسرشت معاون نظارت و رسیدگی سامانه 137 پلاس اظهار کرد: اصلیترین پشتوانه بحث مبارزه با فساد در شهرداری و ناامنسازی فضای تخلفات، پیامهایی است که هر روز در سامانه 137 پلاس از سوی شهروندان عزیز مطرح میشود.
وی افزود: کمتر سامانهای مانند سامانه 137 پلاس پتانسیل جلوگیری از تخلفات اداری و خدمترسانی به مردم را دارد. اصل «ساده راضی نشدن شهروندان» را به عنوان یک امتیاز برای اصلاح رویهها وسالمسازی فضای اداری، بالا بردن راندمان و کاهش تخلفات میدانیم و مردم هم هر روز بیشتر از آن استقبال کنند.
معاون نظارت و رسیدگی سامانه 137 پلاس بیان کرد: در سال جاری و با تشکیل سامانه 137 پلاس، بیش از 20 هزار پیام مردمی در خصوص گزارش فساد و تخلفات در شهرداری مورد رسیدگی و بررسی قرار گرفت که نتیجه آن، ارجاع 50 هزار متر مربع تخلف به کمیسیونهای ماده 100 بود.
وی تاکید کرد: بیش از 100 نفر از عوامل شهرداری تهران که در تخلفات دخیل بودند به کمیته تطبیق سازمان بازرسی معرفی شدند.